آموزش: چگونه نور پس‌زمینه دکمه‌های خازنی گلکسی اس 7 و اس 7 اج را خاموش کنیم؟

سامسونگ با هدف سبک‌سازی رابط کاربری تاچ‌ویز پیاده شده بر روی پرچم‌داران گلکسی اس 7 و اس 7 اج، به اجبار برخی قابلیت‌های آن را حذف کرده است، یکی از آن‌ها متأسفانه امکان تنظیم میزان نور پس‌زمینه دکمه‌های خازنی یا دکمه‌های ناوبری سیستم‌عامل بوده که مورد انتقاد بسیاری از خریداران این محصولات قرار گرفته است.

1

یکی از خصوصیات سری گلکسی اس سامسونگ، برخلاف پرچم‌داران ال‌جی و اچ‌تی‌سی، برخورداری از کلیدهای ناوبری سیستم‌عامل خازنی به جای نمونه نرم‌افزاری است. اگرچه برخورداری از دکمه‌های خازنی بیشتر حس یک دستگاه لوکس را به خریدار القا می‌کند، با این حال این قابلیت به مراتب انرژی بیشتری را می‌طلبد.

اگرچه تا پیش این پرچم‌داران سامسونگ به طور پیش‌فرض امکان تنظیم  نور پس‌زمینه دکمه‌های خازنی را در اختیار خریداران قرار می‌دادند، با این حال این قابلیت در رابط کاربری تاچ وایز به کار گرفته شده در گلکسی اس 7 و اس 7 اج حذف شده است.

خوشبختانه از آنجا که اندروید یک پلتفرم متن‌باز بوده به راحتی می‌توان با بهره‌گیری از یک نرم‌افزار جانبی هر تغییری در شیوه عملکر سخت‌افزار دستگاه ایجاد کرد. در همین رابطه ما در ادامه طریقی را آموزش خواهیم داد که با بهره‌گیری از آن می‌توان نور پس‌زمینه دکمه‌های خازنی گلکسی اس 7 و اس 7 اج، اس 6، اس 6 اچ و نوت 5 را تنظیم نمایید.

  • ابتدا از طریق این لینک اپلیکیشن Galaxy Button Lights را از فروشگاه نرم‌افزاری گوگل‌پلی به رایگان دریافت کرده و سپس نصب نمایید.
  • پس از اتمام عملیات نصب کافی است آن را باز کرده تا با رابط کاربری بسیار ساده آن که تنها چند گزینه را در اختیارتان قرار می‌دهد روبه‌رو شوید.
  • به طور پیش‌فرض زمان روشن مانده  پس‌زمینه دکمه‌های خازنی بر روی 1.5 ثانیه تنظیم شده است، با این حال شما می‌توانید از طریق نواری که در تصویر مشاهده می‌کنید این زمان را شخصی‌سازی کنید و یا با انتخاب گزینه always off، آن را برای همیشه خاموش نمایید.
  • بدیهی است که با انتخاب always on نور پس‌زمینه به طور دائمی روشن خواهند ماند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    همه خودشون شکایت میکنن
    سامسونگ وقتی عمل میکنه به خواستشون
    بازم شکایت میکنن
    که چرا اینکارو کردته