ارزانترین نسخه HTC 10 به اسنپ‌دراگون 652 و 3 گیگابایت رم مجهز خواهد بود؟

انتظار می‌رود شرکت اچ‌تی‌سی 24 فروردین ماه از جدیدترین پرچمدار خود در بازار تلفن همراه که احتمالا HTC 10  نام خواهد داشت رونمایی کند.حالا بنابر آخرین شایعات منتشر شده این گوشی هوشمند از سه نسخه متفاوت برخوردار خواهد بود.

1

بنابر گزارش‌های منتشر شده این سه نسخه شامل یک مدل برخوردار از اسنپ‌دراگون 652 با سه گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی و قیمت 584 دلار، نسخه دوم با اسنپ دراگون 820، سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و قیمت 768 دلار و نسخه سوم با اسنپ دراگون 820، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود  که طبیعتا گرانترین نسخه با برچسب قیمت 905 دلاری خود خواهد بود.

A-version-of-the-HTC-10-powered-by-the-Snapdragon-652-SoC-is-rumored

بنابر همین گزارش‌ها هر سه نسخه به صفحه نمایش 5.15 اینچی Super LCD 5  با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل QHD مجهز خواهند بود و سنسور 12 مگاپیکسلی دوربین اصلی به همراه فوکوس لیزری و فلش دوگانه ال‌ئی‌دی و فناوری OIS‌از دیگر مشخصات آنها خواهد بود.

باتری 3 هزار میلی‌آمپرساعتی و اندروید 6.0.1 با رابط کاربری سنس 8 از دیگر مشخصات این سه تفنگدار جدید اچ‌تی‌سی خواهد بود که مطمئنا اچ‌تی‌سی امید زیادی به موفقیت آنها بسته است.

اگر چه به نظر می‌رسد باور کردن عرضه هر سه نسخه به صورت جهانی کمی سخت باشد و نسخه کم‌قدرت‌تر آخرین پرچمدار اچ‌تی‌سی تنها در بازارهای کشورهای در حال توسعه عرضه شود. تا زمان عرضه روزهای زیادی باقی نمانده و مطابق معمول منتظر می‌مانیم تا جدیدترین تلاش اچ‌تی‌سی برای قدرت‌نمایی در بازار تلفن همراه را شاهد باشیم.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    اچ تی سی هم مثل شرکات های دیگه داره چندین نسخه به اسم پرچمدار میده
    اما
    پرچمدار قوی و ضعیف