انتشار تصاویر بیشتری از گوشی هوشمند Huawei P9 با دوربین دوگانه

در حالی که شرکت هواوی خود را برای رونمایی از Huawei P9 در روزهای آینده آماده می‌کند اما با وجود انبوه تصاویر و اطلاعات درز کرده می‌توان گفت چیزی برای رونمایی باقی نمانده است!

1

More-live-Huawei-P9-images-leak-01

همانطور که اشاره کردیم تاکنون تصاویر زیادی از این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده و حالا امروز نیز تصاویر بیشتری از این گوشی هوشمند منتشر شده تا زوایای بیشتری از آن را شاهد باشیم و اطمینان بیشتری از طراحی این گوشی هوشمند به دست آوریم.

More-live-Huawei-P9-images-leak-03

مطابق معمول در این تصاویر نیز مانند تصاویر درز کرده قبلی شاهد بکارگیری دوربین دوگانه در این گوشی هوشمند هستیم مخصوصا اینکه پیش از این و با تصویری از استفاده یکی از مدیران هواوی از این گوشی هوشمند طراحی دوربین دوگانه آن قطعی شده بود.

More-live-Huawei-P9-images-leak-06

بنابر گزارش‌های منتشر شده، هواوی قرار است از این گوشی هوشمند در هجدهم فروردین ماه رونمایی کند و اطلاعات درز کرده حاکی از آن هستند که از پردازنده Kirin 950  خود شرکت هواوی، صفحه نمایش 5.2 اینچی 1080p‌، رم 3 و حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دوربین سلفی 5 و دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی مجهز به قابلیت OIS و در عین حال باتری با ظرفیت 3 هزار میلی‌آمپرساعتی برخوردار است.

More-live-Huawei-P9-images-leak-04

mydrivers

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مرتضی می‌گوید

    طراحیش نابوده من خوشم نیومد