ال‌جی در این ویدئو قابلیت‌های رابط کاربری LG UX 5.0 در جی 5 را معرفی می‌کند

یکی از مزیت‌های سیستم عامل اندروید در برابر رقبا متن باز بودن آن و اختیار عمل دادن به توسعه‌دهندگان برای ایجاد رابط‌های کاربری مستقل بر روی نسخه‌های مختلف آن است.

0

شرکت‌های مختلف رابط کاربری اختصاصی خود را برای گوشی هوشمند خود بکار گرفته‌اند و به طور مثال هم‌اکنون میلیون‌ها گوشی هوشمند سامسونگ از رابط کاربری اختصاصی تاچ‌ویز بر روی خود بهره‌مند هستند.

ال‌جی نیز رابط کاربری اختصاصی LG UX‌ را بر روی گوشی‌هیا هوشمند خود به کار گرفته که نمی‌توان منکر شد که در سال‌های اخیر پیشرفت محسوسی را تجربه کرده است. این شرکت همزمان با گوشی هوشمند LG G5 حالا رابط کاربری LG UX 5.0‌را معرفی کرده است. اولین چیزی که در خصوص این نسخه از رابط کاربری ال‌جی می‌توان گفت این است که واقعا از نسخه‌های قبلی ان متفاوت است که در نگاه اول با حذف منوی برنامه‌ها یا همان App Drawer‌ دیده می‌شود و البتنه ال‌جی در تنظیمات رابط کاربری خود گزینه‌ای برای بازگرداندن این حالت قرار داده است.

Lg-G5-UI

نکته بعدی استفاده از قابلیت‌هایی است که این رابط کاربری را برای استفاده از ماژول‌های جی 5 آماده کرده است که با نام Friends‌ شناخته شده و معرفی شده‌اند. این ماژول‌ها همانطور که می‌دانید از پائین گوشی متصل شده و قابلیت‌های صوتی و تصویری خوبی را به جی 5 اضافه می‌کنند و ال‌جی مقدمات توسعه ماژول‌های بیشتر از سوی توسعه‌دهندگان را فراهم و از آنها اعلام استقبال نموده است.

در ویدئویی که ال‌جی به همین مناسبت منتشر نموده و قابلیت‌های جدید رابط کاربری خود را به رخ کشیده همچنین شاهد معرفی قابلیت‌های اپلیکیشن دوربین بکار گرفته شده در این رابط کاربری هستیم.

در این ویدئو همچنین شاهد معرفی نسخه‌های جدید قابلیت‌ها و امکاناتی نظیر اپلیکیشن تندرستی ال‌جی با نام LG Health و اپلیکیشن‌های دیگری نظیر Smart Doctor برای زیر نظر گرفتن گوشی هوشمند شما و درست بودن تمام شرایط و همچنین LG Backup برای انتقال فایل‌ها و اطلاعات از گوشی هوشمند قدیمی به گوشی هوشمند جدید هستیم.

جی 5 ال‌جی تا چند روز دیگه به بازار عرضه می‌شود و مطمئنا تجربه رابط کاربری LG UX 5.0‌ بر روی آن لذت بیشتری از یک تجربه جدید را نصیب ما خواهد کرد.

lgnewsroom

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.