شایعه: آیفون 2017 با بدنه شیشه‌ای، صفحه‌نمایش AMOLED و شارژ بی‌سیم عرضه خواهد شد

با وجود این‌که اپل هنوز آیفون 7 پرچم‌دار سال 2016 خود را عرضه نکرده شایعات در مورد آیفون سال 2017 آغاز شده‌اند. طبق جدیدترین شایعه آیفون سال 2017 به‌جای بدنه فلزی از بدنه‌ای شیشه‌ای برخوردار بوده و صفحه‌نمایش AMOLED سامسونگ و شارژر بی‌سیم از سایر مشخصات آن خواهد بود.

1

یکی از متخصصان اپل شرکت امنیتی KGI آقای «مینگ‌چی کو» که پیش از این نیز پیش‌بینی‌های درستی در مورد آیفون انجام داده بود حالا اعتقاد دارد سال 2017 آیفون 7اس از ساختار شیشه‌ای به‌جای فلزی استفاده کرده و به صفحه‌نمایش AMOLED مجهز خواهد بود. حتماً به‌خاطر دارید که اپل در آیفون 4 و 4اس از گوشی‌های پلاستیکی به گوشی شیشه‌‌ای روی آورد و طراحی این آیفون مدت‌ها مورد تقلید بسیاری از رقبا قرار گرفت.

اپل بعدها در آیفون 5 و 5اس شیشه را به حداقل رساند و حالا در آیفون 6 و 6اس کاملاً به فلز آلومینیوم روی آورده است. اما طبق این گزارش اپل قصد دارد در آیفون سال 2017 خود مجدداً از شیشه استفاده کند. ظاهراً طراحی این آیفون کاملاً جدید بوده و اپل حداقل در یکی از مدل‌های آیفون سال 2017 از صفحه‌نمایش AMOLED استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود اپل سال آینده میلادی یک گوشی 5.8 اینچی عرضه خواهد کرد که جایگزین مدل 5.5 اینچی پلاس شده و از این صفحه‌نمایش برخوردار خواهد بود.

گفته می‌شود آیفون‌های سال آینده همچنین از فناوری شارژ بی‌سیم بهره‌مند بوده و از یک اسکنر بیومتریک جدید مثل تشخیص چهره یا اسکن قرنیه چشم استفاده خواهد کرد. با وجود این‌که این ویژگی‌ها به هیچ‌وجه در دنیای اندروید جدید نیستند اما معمولاً ویژگی‌های جدید در آیفون‌های اپل جلب توجه بیشتری خواهد کرد.

یک‌بار دیگر تأکید می‌کنیم که این شایعات مربوط به آیفونی است که حداقل یک سال و نیم دیگر عرضه خواهد شد و احتمالاً تا آن زمان فناوری‌های شارژ سریع و اسکنرهای چشمی پیشرفت قابل توجهی خواهند کرد. هرچند که فناوری AMOLED همین حالا هم به بلوغ رسیده و کارشناسان آن‌ها را بهترین صفحات نمایش موبایلی می‌دانند.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    صفحه رو شاید اما
    از فلز به شیشه یعنی پسرفت