تخریب کامل یک خانه به خاطر علامتگذاری اشتباه روی گوگل مپس!

شاید تاکنون اخباری در رابطه با نجات جان انسان‌ها را به لطف فناوری‌ها نوین شنیده باشید. حال در ادامه ما را در فارنت همراهی کنید تا داستان تخریب یک خانه مسکونی به خاطر علامت‌گذاری اشتباه روی گوگل مپس را مرور کنیم.

1

داستان از این قرار است که شرکت Billy L.Nabors واقع در ایالت Seagoville تگزاس، هفته گذشته قرار بوده است خانه‌ای واقع در خیابان کالیپسو که چندی پیش به دلیل وقوع طوفان صدمه غیر قابل تعمیری به آن وارد شده بود را تخریب کند.

هنگامی که کار تخریب با موفقیت پایان به اتمام رسیده و کارگران به دفتر شرکت بازگشته‌اند، فردی با آن‌ها تماس گرفته و با لحن خشن از عملکرد آن‌ها ابراز نارضایتی کرده است. پس از بررسی‌های به عمل آمده معلوم گردید که این شرکت می‌بایستی ساختمان واقع در خیابان هم‌جوار را تخریب می‌کرد از این رو کارگران بار دیگر با پی بردن به این اشتباه فاحش، ساختمان مقرر را نیز تخریب کردند. خانه به اشتباه تخریب شده، در لیست تعمیر و بازسازی شرکت دیگری قرار داشته است.

نکته جالب اینکه دلیل بروز این اشتباه به خاطر علامت‌گذاری اشتباه روی گوگل مپس بوده است. در همین حال صاحب خانه تخریب شده مدعی گردیده است که یکی از کارمندان Billy L.Nabors، اسکرین شاتی از نقشه Google Maps را به وی نشان داده که در آن تصویر خانه وی با نشانی خانه‌ای که واقعاً می‌بایست تخریب شود، مطابقت داشته است و این یعنی اینکه مقصر اصلی این حادثه گوگل بوده است.

در هر حال اگر شما نیز قصد تخریب خانه خود را داشته باشید، بهتر است به هیچ عنوان به اطلاعات مندرج در سرویس‌های نقشه اعتماد نکرده و به صورت کروکی دستی آدرس را به شرکت تخریب تحویل دهید.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    تفاوت Here با
    گوگل مپس واقعا همینه
    خیلی دقیق تره