دانلود کنید: والپیپرهای بیشتر از گوشی HTC 10 با اندازه اصلی

طی چند وقت اخیر شاهد درز تصاویر و شایعات متعدد منتسب به پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی با نام HTC 10 بوده‌ایم.در همین رابطه نیز ساعاتی پیش  والپیپرهای بیشتر از گوشی HTC 10 با اندازه اصلی منتشر گردید.

0

در ادامه درز اطلاعات احتمالی در رابطه با پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی، روز گذشته نیز به لطف لودهنده معروف توئیتری @LlabTooFeR شاهد انتشار والپیپرهای بیشتر از گوشی HTC 10 با اندازه اصلی بودیم.

در این تصاویر گرافیکی که به نظر می‌رسد به طور پیش‌فرض در نسخه جدید رابط کاربری سنس 8 تعبیه شده باشند، از خطوط هندسی ممتد و مشابه استفاده شده که در طراحی آن‌ها بیشتر از هر چیزی به المان سادگی توجه شده است. در سوی دیگر اندازه اصلی این تصاویر، شایعات قبلی که بیان می‌کردند HTC 10 دارای نمایشگری 5.1 اینچی با رزولوشن QHD است را تایید می‌کند.

در هر حال انتظار داریم وان ام 10 با پیروی از همان زبان طراحی به کار رفته در وان A9، بدنه باریک فلزی، تراشه 8 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 820 که بر پایه معماری 64 بیتی طراحی گردیده، 4 گیگابایت حافظه رم، بلندگوهایی مجهز به فناوری صدای بوم‌ساند دوربین 12 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت ادغام شده با دکمه فیزیکی هوم و رابط کاربری Sense UI توسعه یافته بر اندروید 6 مارشملو در چهار رنگ مشکی، طلایی، سفید و نقره‌ای در تاریخ ۲۴ فروردین ماه معرفی شود.از طریق لینک زیر میتوانید این تصاویر را در اندازه و کیفیت اصلی دریافت نمایید.

big-download-button

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.