آپدیت جدید پاورپوینت دیزاینر امکان اضافه کردن چندین تصویر به یک صفحه را می‌دهد

مایکروسافت به تازگی آپدیتی را برای برنامه پاورپوینت دیزاینر منتشر کرده است که قابلیت‌هایی برای آن دسته از افراد که تمایل دارند اسلایدهای حرفه‌ای‌تری ایجاد کنند را به همراه دارد.

1

پاورپوینت دیزاینر سرویس جدیدی است که به طور خودکار بر اساس مطالب و تصاویر بارگذاری شما اسلایدهایی را متناسب به آن‌ها ارائه می‌دهد. ناگفته نماند که دسترسی به  پاورپوینت دیزاینر مستلزم برخورداری از اکانت Office 365 است.

پاورپوینت دیزاینر هنگامی که در یک اسلاید تصویری را اضافه می‌کنید، با توجه واژه‌های به کار رفته در مطالب تکمیلی، گزینه‌هایی را در اختیارتان قرار می‌دهد که به پویاتر کردن اسلایدها کمک می‌کند. تا پیش از این استفاده از قابلیت مذکور تنها در زمانی که یک تصویر درون اسلاید قرار داشت امکان‌پذیر بود، با این حال آپدیت جدید پاورپوینت دیزاینر امکان اضافه کردن 2 تصویر و در برخی از قالب ها تا 4 تصویر را به ارمغان آورده است.

البته بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی مایکروسافت، کاربران این برنامه در آینده قادر خواهند بود تصاویر بیشتری نیز به اسلایدهای خود اضافه کنند؛ با این حال هنوز تاریخی دقیقی برای آن مشخص نشده است. در هر حال علاوه بر اضافه شدن پشتیبانی از قابلیت چند تصویری، با دریافت این آپدیت کاربران می‌توانند به قابلیت تشخیص چهره درون عکس نیز دسترسی پیدا کنند. پیشنهاد قالب‌هایی جذاب‌تر با رنگ‌هایی زنده در هنگامی که موضوع اصلی اسلاید معرفی یک سرویس و یا غذای خاص است هم دیگر ویژگی تعبیه شده در این آپدیت محسوب می‌شود.

الگوریتم‌های یادگیری ماشینی به مرور زمان در این برنامه علاقه‌مندی‌های شما را شناسایی خواهند کرد، با این حال از آنجا که تمامی عملیات بر روی سرورهای ابری ردموندی‌ها صورت می‌پذیرد، برای استفاده از پاورپوینت دیزاینر بایستی تمام وقت به اینترنت دسترسی داشته باشید.

pcworld

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    من خواستم استفاده کنم
    دیدم نوشته اکانت آفیس 365 میخواد
    مردد شدم
    گفتم میسازم

    پایین تر دیدم نوشته همیشه آنلاین و درنتیجه کلا بیخیالش شدم