شایعه: HTC 10 روز 27 فروردین ماه عرضه خواهد شد

اچ‌تی‌سی برخلاف سامسونگ و ال‌جی هنوز پرچم‌دار اندرویدی 2016 خود را معرفی نکرده است. اما طبق اعلام رسمی این شرکت می‌دانیم که 24 فروردین قرار است HTC 10 به عنوان پرچم‌دار این شرکت معرفی شود و حالا شایعه جدید خبر از عرضه این گوشی سه روز پس از رونمایی رسمی دارد.

1

طبق این شایعه اچ‌تی‌سی قصد دارد این گوشی را 27 فروردین در وطن خود یعنی تایوان عرضه کند و با وجود این‌که هنوز تأیید رسمی وجود ندارد اما Evan Blass افشاکننده مشهور توییتری هفته آخر فروردین‌ماه را به عنوان زمان عرضه اعلام کرده بود.

HTC-One-M10-black

طبق تیزرها، تصاویر و مشخصات درز شده اچ‌تی‌سی 10 از بنده‌ای فلزی با حاشیه‌های تراش‌خورده عریض، چیپست اسنپ‌دراگون 820، 4 گیگابایت حافظه رم، صفحه‌نمایش 5.2 اینچی Super LCD، 32 گیگابایت حافظه داخلی، درگاه USB Type-C، دوربین 12 مگاپیکسلی، اندروید 6 و باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی برخوردار خواهد بود. در این گوشی از اسپیکرهای استریوی BoomSound خبری نخواهد بود اما اچ‌تی‌سی وعده یک سیستم صوتی مناسب را در کنار یک دوربین فوق‌العاده داده است. آیا HTC 10 می‌تواند اچ‌تی‌سی را از سقوط نجات دهد؟

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    طراحیش معلوم نیست از امسونگ بوده از اپل بوده
    همشون قاطی شده