گوگل چالش «آزمایشات اندروید» را با وعده معرفی برترین‌ها در Google I/O رونمایی کرد

سال گذشته گوگل وب‌سایتی برای تشویق کارهای خلاقانه توسعه‌دهندگان با اندروید در گوشی، ساعت و تبلت‌های هوشمند راه‌اندازی کرد. حالا که کمتر از دو ماه تا شروع کنفرانس Google I/O باقی مانده است گوگل چالش جدیدی را برای تشویق توسعه‌دهندگان معرفی کرده است.

0

گوگل وعده داده که سه پروژه برتر ارسالی نه‌تنها در کنفرانس Google I/O معرفی شده بلکه سه توسعه‌دهنده برتر شانس حضور در این کنفرانس و صحبت در مورد پروژه خود را پیدا خواهند کرد. پنج نفر بعدی هم هر کدام یک نکسوس 6پی از طرف گوگل هدیه خواهند گرفت.


اگر شما هم یک توسعه‌دهنده یا برنامه‌نویس اندروید هستید و به انگیزه و ایده نیاز دارید گوگل چند پیشنهاد برای شما دارد. شاید قابلیت‌های جدید مالتی‌تسکینگ در اندروید N نقطه شروع خوبی باشد؛ یا هر چیزی که نحوه تعامل کاربران با گوشی‌های هوشمند خود را تغییر می‌دهد. تمامی پروژه‌های Android Experiments متن‌باز هستند و به این ترتیب ایده‌های خوب می‌تواند توسط توسعه‌دهندگان باتجربه گسترش یابد. گوگل در پست وبلاگ خود می‌گوید اگر نمی‌دانید که باید از کجا شروع کنید بهتر است به گالری سایت آزمایشات اندروید مراجعه کنید. البته این وب‌سایت برای آی‌پی‌های ایرانی باز نمی‌شود هرچند اگر اگر یک توسعه‌دهنده هستید می‌دانید چطور باید از سد تحریم گوگل بگذرید!

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.