مدیر ال‌جی در واکنش به آیفون SE: همان فناوری و قابلیت‌های قدیمی!

اپل هفته روز دوشنبه آیفون SE را به عنوان جایگزینی برای آیفون 5s معرفی کرد و آن را قوی‌ترین و بهترین گوشی هوشمند 4 اینچی دنیا نامید. حالا مدیرعامل ال‌جی ادعا می‌کند این گوشی از همان فناوری و قابلیت‌های قدیمی استفاده می‌کند.

2

آیفون SE پاسخ اپل به کاربرانی است که هنوز صفحه‌نمایش 4 اینچی آیفون 5s را به گوشی‌های بزرگ‌تر ترجیح می‌دهند. آیفون SE به ادعای اپل با همان قدرت آیفون 6اس اما در بدنه کوچک‌تر و جمع‌وجورتر آیفون 5اس عرضه می‌شود؛ هرچند که می‌دانیم این گوشی از دوربین سلفی و حسگر اثر انگشت ضعیف‌تری برخوردار است.

در یک مجمع ویژه درباره ال‌جی جی 5 و دوستان مدیرعامل ال‌جی آقای Cho Ju-no در مورد تمرکز ال‌جی بر روی جی 5 گفت و اما وقتی یکی از حضار نظر او را در مورد آیفون SE پرسید او این‌گونه پاسخ داد:

عرضه کردن یک محصول با همان فناوری و قابلیت‌های قدیمی راه ال‌جی نیست.

ظاهراً ال‌جی تصمیم اپل برای استفاده مجدد از طراحی آیفون 5اس و همچنین عرضه یک گوشی هوشمند بدون هیچ قابلیت جدیدی را قبول ندارد. درحالی‌که اپل یک‌بار دیگر از طراحی آیفون 5اس استفاده کرده و طبق شایعات قصد دارد آیفون 7 را نیز با طراحی مشابهی با آیفون 6 عرضه کند ال‌جی ریسک بزرگی را پذیرفته و یک گوشی هوشمند کاملاً انقلابی عرضه کرده است.

LG-G5-friends

جی 5 نه‌تنها از معدود گوشی‌های تمام فلزی است که باتری قابل تعویض دارد بلکه از دو دوربین در پشت خود بهره برده و با فناوری ماژولار آن می‌توانید امکانات دیگری برای بهبود تجربه عکاسی یا افزایش کیفیت صدا به آن اضافه کنید. مدیرعامل ال‌جی مطمئن است با جی 5 می‌تواند بازارهای بیشتری را تصاحب کند.

به هر حال نمی‌توان در دنیای اندروید رقیبی جدی برای آیفون 4 اینچی جدید اپل پیدا کرد. ظاهراً تمامی تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی اعتقاد دارند تمامی کاربران به گوشی‌های بزرگ‌تر از 4.5 اینچ علاقه دارند و حتی سونی هم گوشی اکسپریای کامپکت جدید خود را با صفحه‌نمایش 4.6 اینجی روانه بازار کرده است.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Amir می‌گوید

    البته به نظر خود من 4.5 بهترین اندازه هست
    نه کوچیکه و هم با یک دست همه کار میشه کرد باهاش
    این کارای میخره که بیای صفحتو کچیک کنی خیلی بدرد نخوره و فکر نکنم تا حالا کسی استفاده کرده باشه
    البته کامپکت سونی رقیب سرسخت
    SE
    هست حالا 4 و 4.6 مگه چقدر تفاوت داره تازه به نظر من که سونی کامپک نسبی طول و عرض مناسب تری به آیفون 4 اینچی داره

  2. موبایل فقط نوکیا می‌گوید

    قدرت یه تلفن همراه رو میخواهید ببینید،
    آیفون دست بگیرید،