توئیتر مشغول آزمایش قابلیت افزودن استیکر به تصاویر است

اگر به خاطر داشته باشید فیس‌بوک چند سال پیش از استیکرهایی رونمایی کرد که افراد با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توانستند بر روی تصاویر به اشتراک گذاشته خود المان‌هایی اضافه کنند. حال به نظر می‌رسد استفاده از استیکرها به قدری جذاب و کاربر پسند بوده که توئیتر نیز درصدد عرضه چنین امکانی برای کاربران این شبکه اجتماعی است.

0

بر اساس گزارش Re/code به نقل از یکی از توسعه‌دهندگان توئیتر، این شبکه اجتماعی مشغول آزمایش  قابلیت افزودن استیکر به تصاویر است که به کاربران اجازه می‌دهد قبل از به اشتراک‌گذاری تصاویر خود ویرایش دقیقی بر روی آن‌ها انجام دهند و در صورت تمایل شکلک‌هایی نیز به آن‌ها اضافه کنند.

بدهی است که این اقدام توئیتر باعث ترغیب بیش از پیش کاربران این شبکه اجتماعی به ارسال تصاویر فان و جذاب خواهد شد. البته ناگفته نماند که در حال حاضر به نظر می‌رسد این قابلیت صرفاً در برنامه Twitter Camera تعبیه شده و هیچ تضمینی برای عرضه عمومی آن وجود ندارد. یکی از جنبه‌های جالب ویرایشگر جدید، قابلیتی است که نشان می‌دهد کاربران در نقاط مختلف جهان، به چه میزان می‌توانند ویرایش‌های متفاوتی از یک عکس یکسان خلق کنند.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.