اینستاگرام نمایش نوتیفیکیشن‌ها در نسخه وب خود را برای تمام کاربران آغاز کرده است

نسخه تحت وب شبکه اجتماعی عکس اینستاگرام ضعف‌های زیادی دارد اما در این اشکال‌ها عدم نمایش نوتیفیکیشن‌ها بیشتر از همه به چشم می‌خورد، این‌گونه که پیداست از این پس نوتیفیکشن‌ها در نسخه‌ وب این اپلیکیشن برای تمامی کاربران نمایش داده می‌شود.

1

به این ترتیب کاربران قادر هستند در قسمت نوتیفیکیشن‌ها تعداد لایک‌ها، افرادی که کاربر را دنبال می‌کنند و حساب‌های کاربری اخیری که در اینستاگرام ایجاد شده‌اند را مشاهده کنند. سخنگوی اینستاگرام در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این ویژگی از هم اکنون قابل اجرا است.

همان‌گونه که در ابتدا نیز اشاره شد تفاوت زیادی بین اپلیکیشن اینستاگرام و نسخه تحت وب آن وجود دارد و با این حساب این تغییر جدید در نسخه وب را باید به فال نیک گرفت، در این بین امکان ویرایش تصاویر و ویژگی‌های به اشتراک گذاری عکس‌ها همچنان در نسخه تحت وب اینستاگرام به چشم نمی‌خورد.

Instagram-desktop-web

به این ترتیب می‌توان این گونه برداشت کرد که مسئولین اینستاگرام همچنان قصد دارند بهای بیشتری به اپلیکیشن اینستاگرام نسبت به نسخه تحت وب آن بدهند. در این بین باز هم امکان مشاهده نوتیفیکیشن را در نسخه وب اینستاگرام باید غنیمت شمرد، بدون شک افزوده شدن این ویژگی باعث خواهد شد کاربران بیشتری به استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر تمایل داشته باشند.

بد نیست بدانید اینستاگرم نیز همانند واتس‌اپ تحت مالکیت فیس‌بوک است، مدیران فیس‌بوک در خصوص نسخه‌های تحت وب این اپلیکیشن‌های محبوب و پرکاربر وسواس خاصی از خود نشان می‌دهند و سال پیش نسخه تحت وب واتس‌اپ منتشر شد.

venturebeat.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    نسخه تحت وب واتس اپ خیلی مزخرفه
    باید گوشی پیشت باشه و اون مبه اینترنت وصل باشه تا تو نسخه تحت وب کار کنی

    خیلی الکی وخنده داره