گوگل به پیشواز دروغ اول آوریل رفت؛ گوشی هوشمند Nexus Space با صفحه‌نمایش 7.2 اینچی

درست است که هنوز تا رسیدن به روز اول آوریل و دروغ سیزده 9 روز دیگر باقیست اما به نظر می‌رسد گوگل اعتقاد دارد انتشار شوخی‌هایی زودتر از این تاریخ آن را جذاب‌تر می‌کند. این شرکت اولین دروغ آوریل خود را با یک گوشی 7.2 اینچی با نام Nexus Space منتشر کرده است!

1

توسعه‌دهندگان اندروید اخیراً در بخش developer console خود را بخش جدیدی با نام «نظرات از فضا» مواجه شده‌اند که در آن نظرات یک کاربر با نام Alex Scott درج شده و به جای ستاره 5 موشک فضایی در کنار آن نقش بسته است. تاریخ ثبت این نظرات اول آوریل 2029 است. دستگاهی که نظر توسط آن درج شده ظاهراً یک نکسوس جدید با نام رمز nexus16 و تحت عنوان Nexus Space است. این گوشی وضوحی برابر 3000 در 2000 پیکسل و تراکم پیکسلی 500 پیکسل بر اینچ دارد. به این ترتیب اندازه صفحه‌نمایش 7.2 اینچ محاسبه می‌شود و به نظر می‌رسد این دستگاه خیالی 131072 مگابایت برابر با 128 گیگابایت نیز حافظه رم دارد! اندروید 6.0 و پلتفرم x86 از جمله سایر مشخصات این دستگاه هستند.

nexus-space-review

این دستگاه از پردازنده 128 بیتی برخوردار بوده و در فاصله 400 کیلومتری از زمین با سرعت حداکثر 27600 کیلومتر بر ساعت در حال چرخش به دور زمین است! جالب است که حدود 13 سال بعد هم این گوشی از اندروید 6 استفاده می‌کند و شاید همین نکته ریز بتواند طعنه‌ای به آپدیت‌های نامنظم و دیرهنگام اندرویدی باشد.

به هر حال مشخصاً چنین دستگاهی وجود ندارد و گوگل سعی کرده با توسعه‌دهندگان اندروید کمی شوخی کند!

androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    همه این دورغا یک زمان به واقعیت میپیوندن