تماشا کنید: وقتی ماشین لباسشویی ال‌جی موفق به غرق کردن گلکسی اس 7 سامسونگ نمی‌شود!

گوشی‌های گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ با استاندارد ضدآب و گردوغبار IP68 به بازار عرضه می‌شوند اما این گوشی‌ها تا چقدر مقاومت هستند؟ فردی به نام مکس لی سعی کرده گلکسی اس 7 خود را در یک ماشین لباسشویی ال‌جی غرق کند!

0

طبق استاندارد IP68 گلکسی اس 7 یا اس 7 اج قادرند تا 30 دقیقه در ارتفاع تا 1.5 متری زیر آب دوام بیاورند اما به نظر می‌رسد این نهایت مقاومت گلکسی‌ها نیست. مکس‌لی از شبکه یوتیوب HighOnAndroid تصمیم گرفته تا ماشین لباسشویی ال‌جی را برای نابود کردن گلکسی اس 7 به کار بگیرد. او این گوشی را به همراه لباس‌ها در ماشین لباسشویی قرار داده و آن را به مدا 45 دقیقه تحت شسشتو قرار می‌دهد. اما پس از این آزمایش به نظر می‌رسد پرچم‌دار سامسونگ سربلند بیرون آمده و دوربین، میکروفون و سایر ویژگی‌های آن به خوبی کار می‌کند.

البته گلکسی اس 7 در این آزمایش در یک کاور پلاستیکی قرار داشته که شاید کمی از فشار آب را کاهش داده و همچنین قرار گرفتن آن میان لباس‌ها از صدمات احتمالی ناشی از چرخش و ضربه جلوگیری کرده است. اما به‌هرحال وجود چنین ویژگی در حالی که رقبایی مثل جی 5 ال‌جی و آیفون‌های اپل از آن بی‌بهره‌اند می‌تواند امتیاز مهمی برای خریداران پرچم‌داران سامسونگ باشد.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.