اچ‌تی‌سی ۲۴ فروردین را برای رونمایی از گوشی HTC 10 مشخص کرد

اچ‌تی‌سی سعی کرد در چند هفته گذشته شور و حال زیادی را برای معرفی گوشی جدید خود که در حال حاضر از آن با نام اچ‌تی‌سی ۱۰ یاد می‌شود ایجاد کند،‌از قرار معلوم این سر و صدا بی دلیل نبوده چرا که رسما در تاریخ ۲۴ فروردین ماه جاری شاهد این گوشی پرچمدار خواهیم بود.

1

قرار است اچ‌تی‌سی طی مراسمی رسمی در ۲۴ فروردین ماه از پرچمدار جدید خود رونمایی کند، این مراسم به صورت همزمان در شهرهای نیویورک، لندن و تایپه برگزار می‌شود. همان‌گونه که اشاره شد اچ‌تی‌سی دعوت‌نامه رسمی رونمایی اچ‌تی‌سی ۱۰ را نیز منتشر کرده است، در این دعوت‌نامه شعار ما وسواس به خرج دادیم؛ آن هم از نوع خوبش، به چشم می‌خورد. به این ترتیب می‌توان از این گونه برداشت کرد که اچ‌تی‌سی در ساخت پرچمدار بعدی خود وسواس و دقت بسیار زیادی به خرج داده است.

تاکنون اچ‌تی‌سی در خصوص این گوشی پرچمدار چندان هم راز نگه دار نبوده است و تصاویر مختلفی از این محصول به بیرون درز پیدا کرده است، از روی این تصاویر منتشر شده می‌توان گفت که گوشی طلایه دار بعدی اچ‌تی‌سی از لحاظ طراحی مواردی را از گوشی‌های وان A9 و وان M9 قرض گرفته است.

htc 10- invitation
انتظار می‌رود در اچ‌تی‌سی ۱۰ شاهد دوربین‌هایی در حد کلاس جهانی باشیم،‌از لحاظ سیستم‌عامل نیز گفته می‌شود که این گوشی تراز اول میزبان اندروید مارشملو باشد. صفحه‌نمایش ۵.۱ اینچی با کیفیت Quad HD به همراه چیپست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ ، سنسور تشخیص اثر انگشت، ۴ گیگابایت رم و امکان پشتیبانی تا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در کنار باتری ۳ هزار میلی آمپری مشخصات اصلی این گوشی را تشکیل خواهند داد. از لحاظ رنگ‌بندی نیز گفته می‌شود که پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی در رنگ‌های مختلفی روانه بازار شود. به غیر از این موارد اطلاعات بیشتری از این محصول تراز اول به بیرون منتشر نشده است، البته جای نگرانی برای هواداران گوشی‌های اچ‌تی‌سی وجود ندارد چرا که همان‌گونه که در ابتدا اشاره شد اچ‌تی‌سی ۱۰ در تاریخ ۲۴ فروردین ماه رسما رونمایی می‌شود، با این حساب پیشنهاد می‌کنیم تا آن زمان اخبار فارنت را دنبال کنید،‌بدون شک اگر خبر جدیدی از این گوشی طلایه دار به دستمان رسید آنرا با شما در میان خواهیم گذاشت.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    دوربین‌هایی در حد کلاس جهانی؟؟؟
    کدوم سنسور میتونه با زایس رقابت کنه
    توشیبا ؟ سونی ؟