اپل یک شارژر سریع USB-C برای آی‌پد پرو معرفی کرد

یکی از بزرگترین معایب آی‌پد پرو اپل زمان بسیار طولانی مورد نیاز برای شارژ این تبلت است. درسی که اپل از آی‌پد پرو 12.9 اینچی خود یاد گرفت باعث شده تا حالا این شرکت یک شارژر سریع 29 واتی را برپایه USB Type-C برای آی‌پد پرو معرفی کند.

0

شاید بدانید که شارژر پیش‌فرض آی‌پد پرو توانی برابر با 12 وات دارد و شارژ کردن آن بیشتر از چهار ساعت و نیم به طول می‌انجامد. اما اپل شب گذشته همزمان با معرفی نسخه 9.7 اینچی آی‌پد پرو بی سروصدا یک شارژر قوی‌تر 29 واتی را نیز معرفی کرد که البته با درگاه USB-C در رایانه شما کار می‌کند. برای استفاده از این شارژر باید لپ‌تاپ یا رایانه شما به درگاه USB Type-C مجهز باشد که مک‌بوک 12 اینچی اپل در حال حاضر تنها مک‌بوک با این ویژگی محسوب می‌شود.  ظاهراً این شارژر تنها با نسخه 12.9 اینچی آی‌پد پرو کار می‌کند و با نسخه 9.7 اینچی جدید سازگار نیست.

usb-c-to-lightning

اپل همچنین شب گذشته یک کابل USB-C به Lightning معرفی کرد که یک متر طول و 25 دلار قیمت دارد. این کابل می‌تواند برای شارژ آیفون یا آی‌پد شما از درگاه USB-C مورد استفاده قرار بگیرد. به این ترتیب اگر یک مک‌بوک 12 اینچی اپل دارید برای اتصال آیفون‌تان به آن دیگر نیازی به یک تبدیل نخواهید داشت. اپل همچنین مدل 2 متری این کابل را هم با قیمت 35 دلار عرضه کرده است.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.