ببینید: اولین تصاویر رسمی گرفته شده توسط دوربین iPhone SE اپل

همان‌طور که مستحضر هستید شرکت اپل ساعاتی پیش از گوشی جدید خود با نام iPhone SE رونمایی کرد که در واقع از سخت‌افزاری شبیه به آیفون 6 اس در قابی به ابعاد آیفون 5 اس بهره می‌برد.

1

همان‌طور که گفته شد iPhone SE بسیار شبیه به آیفون 5 اس بوده، با این حال از سخت‌افزاری به مراتب قدرتمندتر بهره می‌برد. به عنوان مثال تراشه مرکزی آن با مدل A9 جایگزین گردیده و دوربین اصلی آن از 8 مگا پیکسل به 12 مگا پیکسل ارتقا یافته است.

اگرچه نمی‌توان به طور قطع گفت که سنسور دوربین این محصول، همان مدل به کار گرفته شده در آیفون 6 اس است، با این حال شرکت سازنده در زمان معرفی گوشی جدید خود مانور بسیاری بر روی قابلیت‌های دوربین آن ایجاد کرد.

به عنوان مثال عنوان گردیده که دوربین 12 مگاپیکسلی آیفون SE به فناوری Focus Pixels برای فوکوس سریع‌تر، فلش دو رنگ برای رنگ‌های طبیعی‌تر، پردازنده جدید پردازش تصاویر، تصاویر زنده Live و همچنین پانوراما تا 63 مگا پیکسل مجهز شده است. این دوربین همچنین قادر است تا فیلم‌های با وضوح اولترا اچ‌دی یا همان 4K را نیز ثبت کند. در هر حال می‌توانید در ادامه نگاهی به عکس‌های گرفته شده توسط دوربین iPhone SE اپل بیندازید تا به کیفیت بالای آن پی ببرید.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    این عکسا به هههیچ وجه نمیشه ملاک کیفیت باشن
    چرا

    چون توسط بهترین عکاسا

    در بهترین شرایط

    با نرم افزار های خاص ادیت شدن