درز اولین تصویر از هدفون لایتنینگ آیفون 7

اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش شایعاتی در رابطه با احتمال حذف جک 3.5 میلی‌متری صدا در آیفون 7 و جایگزینی آن با درگاه هوشمند  لایتنینگ به بیرون درز پیدا کرد. حال به نظر می‌رسد فاصله زمانی چندانی با عملیاتی شدن این طرح باقی نمانده زیرا ساعاتی پیش یک منبع چینی وابسته به کوپرتینوها تصاویری از هدفون لایتنینگ آیفون 7 را منتشر کرد.

1

چندی پیش در برخی خبرهای تائید نشده آگاهی یافتیم که احتمالاً اپل خود را برای حذف جک 3.5 میلی‌متری صدا در آیفون بعدی در جهت کاهش ضخامت بدنه هرچه بیشتر دستگاه آماده می‌کند. در همین رابطه امروز تصویری از هدفون منتسبت به آیفون 7 که به کابل لایتنینگ مجهز شده است به بیرون درز پیدا کرد.

تصویر زیر که هنوز هیچ منبع موثقی صحت آن را تائید نکرده و ممکن است کاملاً جعلی باشد، پس از آن منتشر شده است که چند روز پیش فروش هدست EL-8 Titanium که به کابل لایتنینگ، پردازنده سیگنال دیجیتال، مبدل دیجیتال به آنالوگ و یک آمپلی‌فایر تجهیز گردیده باید قیمت 800 دلار آغاز شده است.

Apple-Eardpods-Lightning

بر اساس اخبار منتشر شده در وبگاه MacOtakara، شرکت اپل در نظر دارد نسل بعدی گوشی هوشمند آیفون را بدون جک 3.5 میلی‌متری صدا تولید نماید و وظیفه انتقال صدا به هدفون را به پورت Lightning که اکنون از آن به عنوان رابط شارژر نیز استفاده می‌شود محول کند. اقدام مذکور این شرکت کاهش یک میلی‌متر ضخامت بدنه آیفون 7 را نسبت به نسل قبلی در پی خواهد داشت.

البته باید از نظر فنی بر این موضوع خرده گرفت زیرا حتی در مک‌بوک جدید که از درگاه یو‌اس‌بی_سی بهره می‌برد هم کماکان شاهد تعبیه ورودی شارژر جداگانه هستیم. جدای از این موضوع استفاده از یک ورودی دو منظور سازندگان لوازم جانبی را با مشکلات زیادی روبه‌رو خواهد کرد.

انتقال صدا از طریق درگاه Lightning بدان معناست که تنها برخی از هدست های ساخت خود اپل و فیلپیس که با این فناوری سازگار هستند می‌توانند به آن متصل شوند، این در حالی است که هنوز هم پشتیبانی از این درگاه به هدست های بیتس اضافه نگردیده است.

cultofmac

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    من هنوزم عادت دارم وقتی گوشیم تو شارژ هست
    آهنگ گوش یدم………..
    ?