دیزنی بازی Crossy Road ویژه خود را با کاراکترهای محبوبش عرضه می‌کند

بازی Crossy Road یکی از بازی‌های محبوب موبایلی است که با وجود گیم‌پلی و گرافیک ساده میلیون‌ها کاربر از سراسر جهان دارد. حالا شرکت مشهور دیزنی تصمیم گرفته نسخه ویژه‌ای از این بازی را با همکاری شرکت سازنده Hipster Whale عرضه کند.

0

عرضه این بازی در کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی GDC هفته گذشته اعلام شد و دیزنی قرار است آن را برای اندروید، iOS و همچنین ویندوز عرضه کند. Crossy Road گیم‌پلی خود را از بازی Frogger الهام گرفت که در آن باید کاراکتر بازی را از عرض خیابان‌ها و اتوبان‌های متوالی به جلو ببرید. با کسب امتیازات بازی می‌توان کاراکترهای مختلف را آنلاک کرد که هر کدام زمین بازی را به نحو جالبی تغییر خواهند داد. به گفته دیزنی در این نسخه ویژه بیش از صد کاراکتر از پیکسار و دیزنی وجود خواهد داشت که هر کدام ترک صدای 8 بیتی و نوستالژیک خود را به همراه دارند.

دیزنی پیش از این نیز نسخه‌هایی ویژه از بازی‌های موبایلی را مانند Temple Run: Brave یا Star Wars: Tiny Death Star عرضه کرده بود.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.