ال‌جی قیمت ماژول‌های جی 5 را اعلام کرد

ویژگی اصلی و کلیدی LG G5 قابلیت افزودن ماژول‌های مختلف به آن برای اضافه کردن امکانات مختلف است. ال‌جی به تازگی قیمت ماژول‌های HiFi Plus و Cam Plus را در کره جنوبی اعلام کرده است.

2

برخلاف سامسونگ که همان طراحی پیشین گلکسی اس 6 را بهبود داد ال‌جی تصمیم گرفته تا یک طراحی انقلابی را به پرچم‌دار جدید خود آورده و نه‌تنها اولین بار یک گوشی تمام فلزی عرضه کند بلکه امکان تعویض باتری و حتی ماژول‌های مختلف را به آن بیفزاید. ماژول اول که Cam Plus نام دارد برای ارگونومی بهتر گوشی در هنگام عکاسی عرضه شده و درون آن هم یک باتری 1200 میلی‌آمپرساعتی برای افزایش عمر شارژ گوشی تعبیه شده است. روی این ماژول دکمه‌های شاتر و زوم هم تعبیه شده است تا تجربه عکاسی و فیلمبرداری را بهبود ببخشد. ال‌جی قیمت این ماژول را 85 دلار اعلام کرده است. البته افرادی که جی 5 را پیش‌خرید کنند می‌توانند این ماژول را به رایگان دریافت کنند.

ماژول بعدی HiFi Plus با همکاری شرکت Bang & Olufsen طراحی شده و دارای یک DAC و AMP حرفه‌ای و اختصاصی است. این ماژول می‌تواند آهنگ‌های با رزولوشن بالا و فرمت‌های FLAC و DSD را با بهترین کیفیت ممکن 32 بیتی پخش کند. اگر یک آدیوفایل هستید و یا از هدفون‌های حرفه‌ای و گران‌قیمت استفاده می‌کنید این ماژول می‌تواند دید شما را نسبت به موسیقی تغییر دهد. ال‌جی قیمت این ماژول را هم 160 دلار اعلام کرده است. شاید در نگاه اول این قیمت کمی بالا باشد اما با نگاهی به موزیک‌پلیرهای حرفه‌ای متوجه می‌شوید پلیرهای با مشخصات مشابه حداقل دوبرابر این ماژول قیمت دارند.

ال‌جی سرانجام قیمت باتری اضافه جی 5 را نیز 35 دلار اعلام کرده درحالی‌که می‌دانیم ال‌جی در بسیاری از بسته‌های جی 5 یک باتری اضافه هم قرار داده است. گفتنی است این قیمت‌ها از واحد پول کره جنوبی به دلار آمریکا تبدیل شده و احتمالاً ال‌جی این ماژول‌ها را در سایر کشورها با قیمت‌های متفاوتی عرضه خواهد کرد.

AndroidHeadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. علی می‌گوید

    اصلا الجی نخرید چون با خرابی زیاد و ماد ایران هم هیچ خدمات ژس از فروش ندارد و قطعاطتشم پیدا نمیشه من g4 818p داشتم بعد از 6 ماه خاموش شد و هارد و cpu با وجود مراجعه به نمایندگی و تقبل قیمت بازم درست نشد و حاظر به تعویض قطعه نیست با وجود اینکه الجی به مشکل کارخانه ای برد اعتراف کرده

  2. Amir می‌گوید

    چه خبره تازه
    ضخامت گوشی هم که……………
    بعدشم میخوام برم بیرون تو یه جیبم کلید یکی گوشی و یکی کیف پول هست
    این ماژور رو بگیرم دستم برم بیرون ؟؟