انتشار تصاویر رسمی Galaxy J7 (2016) سامسونگ پیش از رونمایی رسمی

همان‌طور که در جریان هستید سامسونگ از اوایل سال جاری چند گوشی قدیمی را با اضافه کردن پسوند 2016 به نام آن‌ها معرفی کرده است. حال به نظر می‌رسد نام Galaxy J7 2016 را هم بایستی به این لیست اضافه کنیم، زیرا ساعاتی پیش یکی از منابع وابسته به سامسونگ تصاویر منتسب به این گوشی هوشمند را منتشر کرده است.

2

البته ناگفته نماند که چندی پیش نیز مشخصات و تصاویر نسخه جدید Galaxy J5 به بیرون درز پیدا کرده بود که خبر از به کار گیری زبان طراحی همیشگی این سری با بهره‌گیری از بدنه‌ای فلزی می‌دادند. در همین حال به نظر می‌رسد Galaxy J7 (2016) سامسونگ نیز با پیروزی از همین رویه و البته کاهش بدنه نسبت به سال گذشته به بازار عرضه خواهد شد.

galaxyj7white-front

در هر حال بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی منبع خبر، نسخه 2016 گوشی گلکسی جی 7 دارای نمایشگری 5.5 اینچی 720p، تراشه هشت هسته‌ای Exynos 7870 با کلاک فرکانس 1.7 گیگاهرتز، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و دوربین اصلی 13 مگا پیکسلی در قاب پشتی است، این در حالی است که انرژی دستگاه را قرار است باتری 3,300 میلی‌آمپر ساعتی تأمین نماید.

اگرچه گفته می‌شود که این محصول صرفاً راهی بازار چین خواهد شد، با این حال دور از انتظار نخواهد بود که سامسونگ گوشی گلکسی جی 7 مدل 2016 را همچون نسخه سال گذشته آن به سایر بازارهای آسیایی نیز با قیمت 338 دلار عرضه کند.

sammobile

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. navid_mn می‌گوید

    وقتی من با گوشیم میخوام از فاصله نزدیک عکس بگیرم گوشی تار میشه ؟مشکل چیه؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      هر گوشی میتونه فقط تا یه فاصله کانونی خاص فوکوس کنه. با هر گوشی نمیتونین از فاصله خیلی کم عکس ماکرو بگیرید