سامسونگ پتنت گوشی هوشمند با صفحه نمایش جمع‌شونده را ثبت کرد!

ایده ساخت گوشی با صفحه نمایش جمع شونده، امری جالب و جذاب به نظر می‌رسد و با این حساب شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های همراه تاکنون طرح‌های مختلفی را برای این کار به ثبت رسانده‌اند، سامسونگ نیز پتنتی را ثبت کرد که از گوشی هوشمندی با صفحه‌نمایش جمع شونده حکایت دارد.

0

بد نیست بدانید سامسونگ پیش از این نیز طرح‌های مختلفی را برای صفحه‌نمایش جمع شونده گوشی‌ موبایل به ثبت رسانده است؛ اما تاکنون هیچ‌ کدام از آنها آنگونه که باید و شاید در محصولات این شرکت به کار گرفته نشده‌اند و تنها محصول این شرکت که صفحه نمایشی خمیده داشت گلکسی Round بود که با اقبال عمومی زیادی هم روبرو نشد. از قرار معلوم این دفعه قضیه فرق می‌کند و پتنت جدید سامسونگ برای گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش جمع شونده ممکن است روی واقعیت را ببیند. همان‌گونه که ذکر شد این پتنت از جانب سامسونگ در واحد ثبت پتنت‌های آمریکا (USPTO) به ثبت رسید تا در صورت موفقیت به صورت انحصاری در اختیار سامسونگ قرار داشته باشد.
samsung roll out patent
پر واضح است که در حال حاضر اطلاعات زیادی از این پتنت جدید در دسترس نیست، اما از طرح دیاگرام این پتنت که به بیرون درز پیدا کرده است می‌توان گفت این گوشی صفحه‌نمایشی دارد که به داخل جمع می‌شود و در زمان نیاز کاربر صفحه‌ آن باز شده و ابعاد بزرگتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به این ترتیب می‌توان گفت با ایده ناب و دست اولی روبرو هستیم که ممکن است در صورت تحقق با استقبال کاربران گوشی‌های هوشمند روبرو شود.

لازم به ذکر است همان‌گونه که در بالا اشاره شد، این ایده در حال حاضر تنها به عنوان پتنت ثبت شده و ممکن است مانند بسیاری دیگر از پتنت‌های این شرکت، احتمال می‌رود هرگز به مراحل تولید نرسد.

sammobile.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.