ببینید: اینها ده محصول برتر در یک قرن تاریخ بی.ام.دبلیو هستند!

Bayerische Motoren Werke یا همان بی.ام.دبلیو یکی از دوست داشتنی‌ترین برندهای خودروسازی در جهان است که به راحتی می‌توان آنرا رقیب سرسختی برای مرسدس بنز برشمرد. این شرکت به تازگی 100 سالگی خود را جشن گرفته است و وبسایت خودرو برتر در مطلبی به معرفی 10 محصول این یک قرن تولید بی.ام.دبلیو انداخته است که در این مطلب آنها را مرور می‌کنیم.

1

به هر حال از مدل Isetta به مدل i8 و از سال ۱۹۱۶ این شرکت سازنده خودرو آلمانی جمعی از بهترین و برترین خودروهای افسانه ای را روانه بازار کرده است و حالا بهترین از بهترین‌ها شاید انتخاب سختی باشد. کاهش لیست به تنها ۱۰ خودرو برای مارک آبی و سفید شاید یکی از سخت ترین کارها باشد و با این حال ما از نزدیک به یک قرن یک لیست ۱۰ تایی تدارک دیده ایم و به نظر شما هم با ما در این لیست ۱۰ خودرویی موافق باشید.

10- خودرو  BMW 328

این خودرو یک خودرو اسپرت واقعی است که در سال ۱۹۳۶ عرضه شد و ما لیست خود را از این خودرو شروع می‌کنیم و در زمان عرضه در سال ۱۹۳۶ موفق به فتح هر گونه مسابقه رانندگی بود که در آن شرکت می‌کرد.

328
این خودرو دارای یک موتور ۶ سیلندر مستقیم و وزن تنها ۱۸۳۰ پوندی بود که مدل ۳۲۸ دارای قدرت پیشرانه ۷۹ اسب بخاری بود که یک شاهکار فوق العاده در زمان خودش بود. این خودرو سواری دو سرنشین دارای همان جلوپنجره‌های مشبک دو قلو بی.ام.دبلیو از آن زمان بود.

9- خودرو BMW 3.0 CSL

یکی از بهترین رقابت‌های ریسینگ در اروپا بدون شک رقابت‌های Touring Car Championship است و از همین روی بی.ام.دبلیو در سال ۱۹۷۲ مدل 3.0CSL را خلق کرد که ادامه دهنده مدل موفق 3.0CS بود.

SL-COUPE
بی.ام.دبلیو این خودرو را سبک تر کرده و با از بین بردن عایق‌های صدای موتور و بدنه نازک تر انرا اسپرت تر از همیشه طراحی کرد تا نیروی بیشتری از یک موتور 3.0 لیتری داشته باشد. در سال ۱۹۷۳، مدل مذکور با ظرفیت 3.2 لیتری عرضه شد و دارای یک کیت آئرودینامیکی همانند جد خود بود تا یک ترکیب هیجان انگیز مسابقه ای را رقم بزند.

8- خودرو BMW 1 Series M Coupe

در سال ۲۰۱۱، سری BMW 1 Series M Coupe بدون هیچ گونه عذر و بهانه ای تولد دوباره یافت که یک خودرو راننده محور خودروساز آلمانی بود و همانند مدل ۲۰۰۲ توربو و مدل E30 M3 یک جانشین موفق بود.

M-COUPE
M1 کوپه از مدل استاندارد سری ۱ گسترده تر و پهن تر بود و با این وجود وزن خود را در زیر ۳۳۰۰ پوند نگاه داشته بود که قدرت خود را از یک موتور ۳٫۰ لیتری شش سیلندر توربو دریافت می‌کرد که دارای قدرت پیشرانه ۳۳۵ اسب بخاری و گشتاور ۳۳۲ پوند بر فوت بود که تنها با یک سیستم انتقال قدرت شش سرعته دستی عرضه شد.

برای دیدن ادامه لیست ده محصول برتر در تاریخ یک قرن تولید بی.ام.دبلیو می‌توانید نگاهی به این مطلب خودرو برتر بیندازید.

نگاهی به ده محصول برتر در تاریخ یک قرن تولید بی.ام.دبلیو

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    مدل های
    iConcept i8
    عالیه