۱۴۰ هزارکاربر تاکنون خواستار عدم تغییر نحوه ترتیب نمایش تصاویر در اینستاگرام شده‌اند

مدتی می‌شود که اینستاگرام اعلام کرده نحوه ترتیب نمایش تصاویر را در قسمت فید تغییر خواهد داد، از قرار معلوم این تصمیم به مذاق کاربران این شبکه بزرگ عکس‌ اجتماعی خوش نیامده و ۱۴۰ هزار نفر از آنها خواستار صرف نظر اینستاگرام از این تصمیم شده‌اند.

1

اگر کاربر اینستاگرام هستید به خوبی میدانید که تصاویر در فید این اپلیکیشن به ترتیب زمان یا تاریخ مرتب می‌شوند؛ اما همان‌گونه که ذکر شد اینستاگرام تصمیم گرفته تا از در آپدیت بعدی این اپلیکیشن، تصاویر به ترتیب ارتباط با یکدیگر بسته به علاقه کاربر نمایش داده شود.

همان‌گونه که اشاره شد ظاهرا این تصمیم آن چنان که باید و شاید به مذاق کاربران اینستاگرام خوش نیامده و سعی کردند در توییتر نارضایتی خود را با هشتگ RIPInstagram به گوش مدیران اینستاگرام برسانند. جالب اینجاست که هواداران دو آتشه اینستاگرام در کنار این هشتگ، در وب‌سایت Change.org نیز نارضایتی خود را اعلام  و در حال حاضر ۱۴۰ هزار نفر درخواست عدم نحوه ترتیب نمایش تصاویر در اینستاگرام را دارند.

در این وب‌سایت کاربران مدعی شده‌اند که تغییر نمایش تصاویر در فید اینستاگرام تاثیر منفی زیادی بر مراکز تجاری و هنرمندانی که در اینستاگرام حساب کاربری دارند می‌گذارد. از طرف دیگر انجمن‌های مختلفی نیز در اینستاگرام شکل گرفته که تغییر ترتیب نمایش عکس‌ها اثر منفی بر آنها می‌گذارد.

لازم به ذکر هست که هنوز این تغییر انجام نشده است و اینستاگرام پیش از این ذکر کرده بود که تغییرات را بنا به نظر کاربران اعمال خواهد کرد. در پایان امیدواریم اینستاگرام همانند توییتر شیوه تغییراتی که اهمیت زیادی دارند را به یکباره و بدون اجازه کاربر انجام ندهد و حداقل قابلیت انتخاب برای کاربر بین شیوه نمایش فعلی تصاویر در فید‌ و راه‌حل پیشنهادی جدید اعمال شود.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    اینستاگرام واقعا چرت شده
    من که از ئقتی ایرانی ها مزخرفش کردن دیگه استفاده نمیکنم
    همینایی که الان هی میگن اینستا داری نداری
    یه زمانی من میگفتم اینستاگرام حتی اسمشو هم نشنیده بوودن
    اینستاگرام و تلگرام و ویچت رو ایرانی ها به گند کشیدن