اولین آپدیت نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید N عرضه شد

بیشتر از یک هفته از انتشار نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید N نمی‌گذرد؛ اما این‌گونه که پیداست گوگل حسابی هوای این نسخه آزمایشی اندروید خود را دارد و اولین آپدیت این نسخه را نیز منتشر کرده است.

2

ظاهرا نسخه پیش نمایش توسعه‌دهندگان اندروید N که به تازگی منتشر شده است با مشکل‌هایی در عملکرد روبرو بوده و گوگل برای رفع این مشکلات آپدیت جدیدی را منتشر کرد، این آپدیت جدید برای گوشی‌ها‌ی نکسوس 5X، نکسوس 6P, نکسوس 9 و نکسوس 9 نسخه LTE از طریق OTA منتشر شده است.

لازم به ذکر است که فایل ایمیج این آپدیت نیز از جانب گوگل آپلود شده است تا اگر توسعه‌دهندگان ترجیح می‌دهند از طریق فلش، گوشی را آپدیت کنند مشکلی نداشته باشند. این آپدیت با نسخه بیلد NPC56W برای گوشی نکسوس 5X و 6P منتشر می‌شود در تبلت های نکسوس 9 و نکسوس 9LTE با نسخه بیلد NPC56X منتشر می‌شود.

در این بین گزارش‌هایی نیز در خصوص انتشار این آپدیت با نسخه بیلد NCP56R برای نکسوس پِلِیر خبر می‌دهند. همان‌گونه که اشاره شد در آپدیت جدید نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید N تغییرات زیادی را شاهد نیستیم و بنابر این حجم زیادی ندارد و گفته می‌شود تنها ۳۰ مگابایت است.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. DMA NEXUS 6 می‌گوید

    سلام اولا نکسوس ۶نه نکسوس ۹ تازه نسخه بیلد هم برای نکسوس ۶و نکسوس ۹ npc91k هستش
    به امید اینکه اصلاح بشه و خاطر نشان کنم که ۲۳۰ مگابایت هستش نه ۳۰ مگابایت
    متشکر

    1. علی ارغوان می‌گوید

      دوست عزیز این آپدیتی که مد نظر شماست با بیلد NPC91K نسخه دوم پیش نمایش توسعه دهندگان هست و خبرش رو اینجا منتشر کردیم:
      http://farnet.ir/1395/01/144457/google-launches-second-android-n-preview/
      به تاریخ این خبر دقت کنید. این آپدیت 30 مگابایتی مدت کمی بعد از اولین نسخه برای رفع مشکلات عرضه شد