Meizu: تصویر درز کرده منتسب به قاب آیفون 7 در واقع مربوط به گوشی PRO 6 ماست!

روز گذشته تصویری از قاب پشتی آلومینیومی یک گوشی درز کرد که گفته می‌شد آیفون 7 با خطوط بازطراحی شده آنتن است که در کارخانه فاکسکان شکار شده است. اما امروز Meizu ادعا می‌کند که تصویر در واقع مربوط به گوشی Meizu PRO 6 پرچم‌دار آینده این شرکت است.

0

از آن‌جا که طبق شایعات گفته می‌شد اپل قصد دارد خطوط زشت پلاستیکی آیفون را در بدنه آیفون 7 بازطراحی کند روز گذشته تصور شد که تصویر بالا مربوط به این گوشی باشد اما امروز «لی نان» مدیر ارشد شرکت چینی Meizu اعلام کرد که تصویر در واقع به گوشی آینده این شرکت PRO 6 تعلق داشته و تصویری هم برای اثبات ادعای خود منتشر کرد. مشخص نیست که آقای نان چرا دست به انتشار تصویر PRO 6 زده و به چه دلیل انتساب طراحی این گوشی به آیفون تا این حد برای Meizu مهم است اما شاید این شرکت قصد دارد توجه بیشتری را به خود جلب کند و ادعا کند که خطوط پلاستیکی آنتن را این شرکت برای اولین بار به بهترین نحو بازطراحی کرده است! Meizu PRO 6 قرار است با صفحه‌نمایش دولبه AMOLED سامسونگ و چیپست اختصاصی Helio X25 مدیاتک عرضه شود.

به هر حال ما طبق شایعات و تصاویر رندر شده پیشین از آیفون 7 می‌دانیم که طراحی خطوط آنتن در این گوشی نیز شباهت زیادی به تصویر درز کرده خواهد داشت. گفته می‌شود در آیفون 7 همچنین برآمدگی دوربین حذف شده و خبری از درگاه 3.5 میلی‌متری صدا نیز نخواهد بود. در عوض در آیفون 7 پلاس یک ماژول دوربین دوگانه برای افزایش کیفیت تصاویر تعبیه خواهد شد که البته باعث باقی ماندن برجستگی دوربین می‌شود.

iphone-7-antenna

به نظر می‌رسد یک‌بار دیگر با جملاتی مثل چه کسی از چه کسی تقلید کرده روبرو خواهیم شد. اگر به خاطر داشته باشید در حالی که شایعات وجود فورس تاچ در آیفون 6اس به وفور شنیده می‌شد هواوی پیش از رونمایی از این گوشی Mate S را با ویژگی مشابهی معرفی کرد!

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.