ریزر قیمت محفظه کارت گرافیک خارجی Razer Core را 499 دلار اعلام کرد

یکی از مهم‌ترین محصولات ریزر در نمایشگاه CES 2016 اولترابوک Blade Stealth با قابلیت اتصال به کارت گرافیک دسکتاپ خارجی بود. برای بهره بردن از کارت گرافیک خارجی به محفظه‌ای به نام Razer Core نیاز است که حالا ریزر قیمت آن را 499 دلار اعلام کرده و البته با خرید آن در کنار Blade یا Blade Stealth از صد دلار تخفیف برخوردار خواهید شد.

0

Razer Blade Stealth به عنوان اولین اولترابوک گیمینگ جهان در CES 2016 رونمایی شد. با وجود این‌که این اولترابوک از کارت گرافیک مجزایی برخوردار نبود اما به لطف درگاه USB Type-C و پروتکل Thunderbolt 3 می‌تواند به Razer Core و یک کارت گرافیک دسکتاپ متصل شده و تجربه گیمینگ کامل را در خانه به ارمغان بیاورد. ریزر همچنین روز گذشته نسخه جدید لپ‌تاپ Blade خود را نیز با قابلیت اتصال به Core معرفی کرد. ابعاد Razer Core حدود 12.2 در 5.98 در 1.73 اینچ بوده و می‌توانید در آن از کارت گرافیک‌هایی با توان مورد نیاز 375 وات یا کمتر استفاده کنید. ریزر لیست کارت گرافیک‌های سازگار با این محفظه را به شرح زیر اعلام کرده است:

AMD Radeon R9 Fury

AMD Radeon R9 Nano

AMD Radeon R9 300 Series

AMD Radeon R9 290X

AMD Radeon R9 290

AMD Radeon R9 280

NVIDIA GeForce GTX Titan X

NVIDIA GeForce GTX 980 Ti

NVIDIA GeForce GTX 980

NVIDIA GeForce GTX 970

NVIDIA GeForce GTX 960

NVIDIA GeForce GTX 950

NVIDIA GeForce GTX 750 Ti

NVIDIA GeForce GTX 750

با وجود این‌که کارت‌های گرافیک اکسترنال ایده جدیدی نیستند اما Razer Core قادر است تا پهنای باند PCI-Express x16 را به طور کامل پوشش دهد و به این ترتیب 4 برابر از رقیب خود Alienware Amplifier قوی‌تر است. Core همچنین دارای 4 درگاه USB 3.0 و اتصال Ethernet نیز می‌باشد. البته توجه کنید که علاوه بر 400 دلار برای خرید این محفظه باید کارت گرافیک را نیز جداگانه خریداری کنید. خوشبختانه Core پس از اتصال نیازی به ریستارت کردن سیستم نیز نخواهد داشت اما پشتیبانی آینده آن از سایر لپ‌تاپ‌های با درگاه USB Type-C هنوز مشخص نشده است.

Razer-Core

اگر بخواهید Razer Core را به صورت مستقل خریداری کنید باید بابت آن 499 دلار بپردازید اما اگر قصد خرید آن با Razer Blade یا Blade Stealth را دارید و یا حتی پیش از این یک Blade Stealth خریداری کرده‌اید Core را می‌توانید با صد دلار تخفیف به قیمت 399 دلار خریداری کنید. این دستگاه از همین امروز برای پیش‌خرید عرضه شده و از ماه آینده نیز عرضه خواهد شد.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.