درز مشخصات کامل و قیمت گوشی‌های P9، P9 Max و P9 Lite هواوی

هواوی قصد دارد به زودی گوشی‌های پرچم‌دار جدید سری P9 خود را در سه نسخه معرفی کند. حالا وب‌سایت فروشگاهی Oppomart مشخصات کامل و قیمت گوشی‌های پی 9، پی 9 لایت و پی 9 مکس را فاش کرده است.

2

Huawei P9

مدل استاندارد هواوی پی 9 دارای صفحه‌نمایشی 5.2 اینچی IPS با وضوح 1080p و مجهز به Display RAM می‌باشد. این ویژگی که اولین بار در ال‌جی جی 2 استفاده شد به گوشی امکان می‌دهد تا در هنگام نمایش محتوای ثابت مصرف انرژی کمتری داشته باشد.

این گوشی فلزی از دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی در پشت مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال استفاده می‌کند که در میان گوشی‌های با دوربین دوگانه کم‌سابقه بوده است. این دوربین همچنین به فوکوس لیزری نیز مجهز شده و دوربین سلفی نیز 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. پردازنده پی 9 هم Kirin 950 (شبیه به میت 8) بوده که با 3 گیگابایت رم DDR4 و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. این گوشی با اندروید 6 مارشملو و رابط کاربری Emotion UI هواوی کار می‌کند.

P9 تنها 6.4 میلی‌متر ضخامت داشته در‌حالی‌که توانسته یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی را در خود جای دهد. در مقایسه گلکسی اس 7 با همین ظرفیت باتری 7.9 میلی‌متر ضخامت دارد. هواوی پی 9 همچنین به اتصال LTE و پشتیبانی از دو سیم‌کارت نیز مجهز شده است.

قیمت Huawei P9 در ابتدای عرضه 500 دلار خواهد بود

Huawei P9 Max

این گوشی که شاید پرچم‌دار اصلی هواوی باشد از صفحه‌نمایش بزرگ‌تر 6.2 اینچی با وضوح QHD (2560 در 1440 پیکسل) بهره می‌برد که برای اولین بار در یک گوشی هواوی دیده می‌شود. چیپست پی 9 مکس Kirin 955 بوده که نسخه‌ای کمی قوی‌تر از مدل 950 محسوب شده و این‌بار با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. از نظر نرم‌افزاری با همان اندروید 6.0 مارشملو به همراه رابط کاربری EMUI مواجهیم.

در پشت گوشی همان دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی با OIS و فوکوس لیزری قرار دارد اما دوربین سلفی این‌بار 8 مگاپیکسلی خواهد بود. متأسفانه با وجود صفحه‌نمایش بسیار بزرگ‌تر ظرفیت باتری کماکان همان 3000 میلی‌آمپرساعت ذکر شده که ممکن است اشتباه باشد. ضخامت پی 9 مکس هم همان 6.4 میلی‌متر است و اما قیمت آن 700 دلار تعیین شده است.

Huawei P9 Lite

اگر به دنبال نسخه ارزان‌تر پرچم‌دار هواوی هستید مدل Lite با صفحه‌نمایش 5.0 اینچی 1080p گزینه‌ای مناسب است. این گوشی همان دوربین 12 مگاپیکسلی پشتی و 5 مگاپیکسلی سلفی را دارد و اما در آن از چیپست نسبتاً ضعیف‌تر اسنپ‌دراگون 650 استفاده شده که البته عملکرد بسیار خوبی دارد. دو گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دو سیم‌کارت LTE و باتری 2500 میلی‌آمپرساعتی لیتیوم پلیمری از سایر مشخصات این گوشی است.

P9 Lite قرار است ابتدای عرضه با قیمت 300 دلار عرضه شود.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Roya می‌گوید

    سلام شمایی که اطلاعات غلط دراختیارکاربران قرارمیدهید!قابل توجه شما که هوآوی p9liteدارای دورین عقب13وجلو8مگاپیکسلیه وقدرت باتری3000میلی آمپرمی باشد

    1. علی ارغوان می‌گوید

      دوست عزیز مطلب رو ناقص خوندید. این مشخصات احتمالی هست که قبل از رونمایی از این گوشی درز کرده بود. تاریخ خبر رو بخونید مربوط به قبل از رونمایی این گوشیه! مطلب معرفی اینه:
      http://farnet.ir/1395/02/145201/huawei-announces-the-p9-lite/