هفت پوسته و تم برتر کاستوم رام سیانوژن‌مد برای گوشی اندرویدی شما

بدون شک می‌توان رام سیانوژن مد را می‌توان محبوب‌ترین رام کاستوم برای گوشی‌های اندرویدی دانست. اگرچه این رام در واقع نسخه‌ای غیررسمی برای گوشی‌های اندرویدی به شمار می‌آید اما تجربه‌ای مشابه با نسخه خالص برای شما به ارمغان خواهد آورد.

0

با بهره‌گیری از رام سیانوژن مد می‌توانید از نسخه‌ به‌روزرسانی شده اندروید خالص استفاده کنید. سیانوژن مد از این هم فراتر رفته و قابلیت‌ها و برنامه‌هایی با کارایی بالا را به رام خود افزوده است. با توجه به عدم استفاده از برنامه‌های زاید و اضافی، این رام بسیار سبک و سریع می‌باشد. با استفاده از سیانوژن می‌توانید در صورتی که برای دستگاه اندرویدی شما از سوی شرکت سازنده به‌روزرسانی جدیدی ارائه نشده از نسخه‌های جدید اندروید بهره ببرید.

به کار گیری پوسته و تم‌های مختلف را دیگر ویژگی منحصر به فرد کاستوم رام سیانوژن‌مد است که به راحتی از طریق منوی مرتبط با تم‌ها می‌توانید بسته‌های تم، استایل‌ها، آیکون‌ها، فونت‌ها و پک‌های صوتی مختلف را به همراه انیمیشن‌های راه‌اندازی اندروید انتخاب کنید.

علاوه بر این با استفاده از بسته تم‌های سیانوژن مد می‌توانید ترکیب رنگ‌های سیستم‌عامل اندروید را نیز به سلیقه خود تغییر دهید.در هر حال اگر به دنبال زیباترین تم‌های سازگار با کاستوم رام سیانوژن‌مد برای نصب بر روی گوشی همراه خود هستید، ما را در ادامه در فارنت همراهی بفرمایید تا با هفت پوسته و تم برتر برای این کاستوم رام آشنا شویم.

 

MateriaL

MateriaL-CyanogenMod-Theme

شاید بتوان همان‌طور که از نام این تم برداشت کرد، MateriaL یک تم بسیار زیبا و مدرن به سبک طراحی متریال بوده که سرتاسر آن از رنگ‌های سبز تیره و سورمه‌ای استفاده شده است. این تم قسمت‌های مختلف از جمله تنظیمات، ساعت، پیام‌رسانی، چراغ قوه، هنگ اوت، کیپ، لانچر گوگل ناو، گوگل پلاس، شماره‌گیر، ایمیل، تقویم، جیمیل، ماشین حساب و بسیاری دیگر را پوشش می‌دهد. با نصب این تم، به طور پیش‌فرض از داشتن برنامه‌های جانبی کاربردی همچون Dropbox و Nova Launcher نیز بهره‌مند خواهید شد.

Google-Play-download-button


Elixium

برخلاف اکثر تم‌های اندرویدی که سعی می‌کنند با به کار گیری رنگ‌های متنوع، یکسان بودن رابط کاربری این پلتفرم را بهبود بخشند، تم Elixium از رابط کاربری بسیار ساده بهره برده که توسط رنگ‌های تیره سفارشی سازی شده است. این پوسته با رابط کاربری زیبا از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض نظیر ماشین حساب، آیکون نوار وضعیت حرفه‌ای و … پشتیبانی می‌نماید. ناگفته نماند که این تم متأسفانه از برنامه‌های جانبی یا شخص ثالث پشتیبانی نمی‌کند.

Google-Play-download-button


Rho

Rho-CyanogenMod-Theme

پیش از هر چیز بر این نکته واقف باشید که استفاده از پوسته Rho مستلزم علاقه‌مندی شدید به رنگ بنفش است، زیرا در این تم به طور لاینفکی از رنگ بنفش حتی در رابطه کاربری آن استفاده شده است. در Rho نیز شما با المان‌های تیره رنگ و همچنین پس زمینه ساده روبه‌رو هستید، این در حالی است که دیگر از انیمیشن‌های جذاب خبری نیست.

البته ناگفته نماند که شما در این تم با یک فونت اختصاصی به نام اکسیژن نیز سرو کار خواهید داشت، این در حالی است که قسمت‌های مختلف پلتفرم از جمله تنظیمات، ساعت، پیام‌رسانی، چراغ قوه، هنگ اوت، کیپ، لانچر گوگل ناو، گوگل پلاس، شماره‌گیر، ایمیل، تقویم، جیمیل، ماشین حساب و بسیاری دیگر قسمت‌ها شکل و شمایل تازه‌ای به خود خواهند گرفت.

Google-Play-download-button


Material Glass

Rho-CyanogenMod-Theme (1)

اگر از پس زمینه های تکراری و رابط کاربری یکسان گوشی مبتنی بر کاستوم رام سیانوژن‌مد خود خسته شده‌اید، پیشنهاد ما به شما استفاده از تم شیشه‌ای Material Glass است که در طراحی آن نیز از سبک متریال اندروید 5 آب‌نبات‌چوبی پیروی شده است.

تقریباً تمامی برنامه‌های سیستمی در این تم مورد پشتیبانی قرار گرفته‌اند، این در حالی است که کاربر قادر خواهد بود میزان شفافیت منوها را شخصی سازی کرده و یا حتی رنگ فونت‌ها و سربرگ‌ها را هم تغییر دهد. ناگفته نماید که استفاده از تم شیشه‌ای Material Glass مستلزم روت بودن گوشی شما می‌باشد.

Google-Play-download-button


Flux

اگر تمایل دارید برای بهره‌مندی یک تم باکیفیت با قابلیت شخصی سازی بالا هزینه صرف کنید، بهتر است Flux را در بین گزینه‌های اصلی خود قرار دهید. همچون دیگر تم‌های معرفی شده در این لیست، در طراحی Flux نیز از رنگ‌های تیره همچون سورمه‌ای و آبی تیره استفاده شده به طوری که اوج این سبک طراحی در بک گراند اصلی آن مشاهده می‌شود. امکان شخصی سازی انیمیشن های سیستمی و یا فونت رابط کاربری از دیگر ویژگی‌های این تم محسوب می‌شوند.

Google-Play-download-button


Coalfield

Coalfield-CyanogenMod-Theme (1)

دیگر پوسته تیره اما بسیار شیک این لیست Coalfield نام دارد که برای نصب آن به سیانوژن‌مد 12 یا بالاتر نیازمند هستید. این پوسته از یک شماره‌گیر بسیار زیبا و شیک در کنار ماشین حساب، آیکون نوار وضعیت حرفه‌ای نیز پشتیبانی می‌نماید، علاوه بر این در صورت پرداخت 1.07 دلار می‌توانید به پکیج کاملی شامل انیمیشن‌های بوت، صداهای زنگ، تصاویر پس زمینه، فونت جدید، وضعیت سایدبار جدید و حتی softkeys جدید دسترسی داشته باشید.

Google-Play-download-button


Colors Dark

Colors-Dark-CyanogenMod-Theme

Colors Dark یک تم زیبا برای دستگاه‌های اندرویدی می‌باشد که مخصوص سیانوژن‌مد طراحی شده و می‌توانید از آن در رام‌های دارای این موتور تم استفاده نمایید. همان‌طور که نام این پوسته می‌توان حدس زد، در طراحی Colors Dark نیز به وضوح از المان‌های تیره رنگ استفاده شده است. همچنین علاوه بر پشتیبانی از برنامه‌های سیستیمی، با نصب این پوسته برنامه‌های جانبی همچون اینستاگرام، فیس‌بوک و اکثر برنامه‌های ساخت گوگل نیز شکل و شمایل تازه‌ای به خود می‌گیرند.

با نصب این پوسته فونت‌های سفارشی، تصویر زمینه های شیک و آیکون‌های زیبا و شیک را در صفحه‌نمایش گوشی خودتان تزیین کرده و از آن‌ها استفاده نمایید. اگر از فونت‌ها و تم اصلی گوشی اندرویدی خود ناراضی هستید توصیه می‌کنیم که به هیچ عنوان Colors Dark را از دست ندهید.

Google-Play-download-button

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.