این احتمالاً اولین نگاه ما به آیفون 7 اپل است!

پس از ماه‌ها شایعه و درز تصاویر از اجزای مختلف آیفون 7 سرانجام تصویری منتشر شده که می‌تواند اولین نگاه ما به آیفون جدید اپل باشد. با وجود این‌که این شرکت قصد دارد ابتدای سال جدید آیفون SE را معرفی کند اما مسلماً کاربران بیشتری خواهان آیفون 7 هستند.

0

iphone-7pic

در مورد طراحی آیفون 7 طبق شایعات بزرگترین تغییرات دوربین دوگانه، حذف برخی خطوط آنتن، حذف برآمدگی دوربین و همچنین درگاه 3.5 میلی‌متری صدا بود. در تصویر درز کرده موارد اول و دوم به تصویر کشیده شده اما ظاهراً برجستگی دوربین کماکان پابرجا بوده و البته پایین دستگاه برای بررسی حذف جک 3.5 میلی‌متری صدا مشخص نیست. همان‌طور که می‌بینید خطوط پلاستیکی آنتن حالا تنها در لبه‌های دستگاه وجود دارد و البته دوربین دوم نیز با برجستگی در کنار دوربین اصلی جای گرفته است. این تصویر را یک وب‌سایت چینی منتشر کرده و ادعا کرده آیفون 7 این‌گونه خواهد بود.

iphone-7-render

البته گفته می‌شود دوربین دوگانه مختص نسخه پلاس آیفون 7 خواهد بود و آیفون 7 معمولی از این فناوری بی‌بهره است. همچنین گفته می‌شود این چینش دوربین برای افزایش کیفیت تصاویر و نه برای ایجاد افکت عمق میدان یا زاویه دید بیشتر تعبیه شده است. نکته دیگر وجود کانکتور هوشمند در پشت گوشی است که در آی‌پد پرو برای اتصال کیبورد طراحی شده بود. این کانکتور می‌تواند در آیفون برای شارژ کردن گوشی در حالی که از درگاه Lightning برای اتصال هدفون استفاده می‌کنید کاربرد داشته باشد و یا بتوان از آن برای انتقال اطلاعات بهره گرفت.

iphone-7-renders

شرکت طراحی روسی Feld & Volk که در ایجاد تغییرات و دستکاری آیفون مشهورند حالا طبق این تصویر رندرهایی را از آیفون 7 در رنگ رزگلد منتشر کرده‌اند. این شرکت همچنین در سال‌های گذشته پیش از معرفی آیفون به قطعاتی از آن دست پیدا کرده‌اند اما هنوز درمورد صحت این تصاویر اظهار نظری نکرده‌اند.

cultofmac

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.