آپدیت اندروید 6 مارشملو Desire Eye ، One M8 Eye و One E8 اچ‌تی‌سی عرضه شد

اگرچه در هفته‌ای پیش شاهد انتشار نسخه پیش‌نمایش اندروید 7 موسوم به N بویدم، با این حال هنوز طیف وسیعی از گوشی‌های بالا رده نتوانسته‌اند آپدیت اندروید 6 را دریافت کنند که نشان از نبود هماهنگی میان تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی و گوگل دارد.

0

اچ‌تی‌سی نیز یکی از تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی است که تنها تا پیش از این آپدیت اندروید 6 مارشملو را برای دو پرچم‌دار One M8 و One M9 منتشر کرده بود، این در حالی است که به نظر می‌رسد از ساعاتی پیش مجوز دریافت این بسته به‌روزرسانی برای مدل‌های Desire Eye، One M8 Eye و One E8 نیز از سوی این شرکت تایوانی صادر شده است.

بر اساس گزارش‌های دریافتی از سوی دارندگان این دستگاه‌ها، در حال حاضر تنها به نظر می‌رسد که آپدیت اندروید 6 برای گوشی‌های Desire Eye، One M8 Eye و One E8 رام چین و اروپا عرضه شده است؛ با این حال می‌توان حدس زد که به مرور زمان کاربران سایر بازارها نیز به آن دسترسی پیدا کنند.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.