نظرسنجی گوگل از کاربران برای انتخاب نام اندروید N؛ خبری از نوتلا در گزینه‌ها نیست!

نسخه‌های جدید اندروید، خبرهای زیادی را در پی خود دارند، این خبرها بیشتر در خصوص امکانات ویژه‌ای هستند که نسخه جدید به آنها مجهز می‌شود؛ اما در این بین همیشه نام نسخه جدید نیز خبر ساز بوده است، اینبار گوگل از کاربران خود برای انتخاب نام اندروید N نظر سنجی ترتیب داده و جالب اینجاست که بر خلاف آنچه تصورش را می‌کردیم خبری از نوتلا در گزینه‌های این نظر سنجی نیست!

1

گمانه‌ زنی‌ها در خصوص نام نسخه‌های جدید اندروید همیشه زیاد بوده است، در این بین گاهی شاهد هستیم که حتی مدیران ارشد گوگل نیز به این شایعات دامن می‌زنند، چندی پیش در اخبار فارنت داشتیم که ساندار پیچای گفته بود نام نسخه بعدی اندروید از یک دسر هندی گرفته خواهد شد. این مدیر ارشد گوگل در همان مراسم تاکید کرد که این بار ممکن است گوگل برای مشخص کردن نام نسخه بعدی اندروید پای کاربران را نیز به ماجرا وارد کند و در نظر خواهی آنلاینی نام نسخه بعدی اندروید را مشخص کنند.

andriod name poll

در این نظر سنجی که در قالب یک اپلیکیشن اندرویدی قرار دارد و در گوگل پلی استور برای دانلود گذاشته شده است به کاربران در ازای ارسال نظر، اعتبار داده می‌شود. در قسمت اول از کاربر درخواست می‌شود نام غذایی خوشمزه را که با N شروع می‌شود ذکر کند و در قسمت دوم نام‌هایی را که با N شروع می‌شود را پیشنهاد داده و از کاربران درخواست میکند که نام مورد نظر خود را انتخاب کنند. همان‌گونه که اشاره شده این نظر سنجی را به راحتی می‌توان به انتخاب نام نسخه بعدی اندروید ربط دارد.

andriod name poll 2

جالب اینجاست که پیش از این باور بیشتر کاربران بر این بود که نام نسخه بعدی اندروید Nutella است؛ اما در کمال تعجب در لیست نام‌های پیشنهادی گوگل خبری از این نام نیست و شاهد نام خوراکی‌های دیگری که با N شروع می‌شوند هستیم، در این لیست نام‌های Nut Brittle, nachos, noodles, nougat, Neapolitan ice Cream و Nori به چشم می‌خورد. اگر خاطر شما باشد پیش از این ذکر کردیم  که ساتیا نادلا مدعی شده بود نام نسخه بعدی اندروید از یک خوراکی خوشمزه هندی گرفته می‌شود اما در کمال تعجب باید گفت این نام‌های پیشنهادی از جانب گوگل هیچ کدام هندی نیستند.

اگر شما هم به نام نسخه بعدی اندروید اهمیت می‌هید می‌توانید اپلیکیشن Opinion Rewards را نصب کرده و پس از انتخاب نام پیشنهادی نسخه بعدی اندروید، اعتبار هم از گوگل پلی دریافت کنید. البته به نظر می‌رسد گوگل با زیرکی تمام در این این نظر سنجی انتخاب‌های کاربران را محدود کرده است.

 لازم به ذکر است که احتمال اینکه این اپلیکیشن نظر سنجی از جانب شخص یا شرکت دیگری به غیر از گوگل نیز ترتیب شده باشد وجود دارد. با این حساب در مجموع باید گفت تاکنون گوگل برای انتخاب نام‌ نسخه‌های بعدی اندروید خود خوش سلیقگی به خرج داده است و انتظار می‌رود نسخه آینده اندروید نیز نامی شایسته این سیستم عامل موبایل پر کاربرد داشته باشد.

androidpolice.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. جیم می‌گوید

    فقط گزینه 1;

    بیارم ناپلئونی رِ؟؟؟؟