گلکسی اس 7 مینی با صفحه نمایش 4.7 اینچی؛ پاسخ سامسونگ به آیفون SE اپل!؟

به لطف خبرهای از پیش درز کرده مطلع هستید که اپل در نظر دارد در تاریخ دوم فروردینماه از یک مدل 4 اینچی آیفون با نام iPhone SE رونمایی کند. حال به نظر می‌رسد رقیب اصلی این شرکت در بازار گوشی‌های هوشمند یعنی سامسونگ نیز طبق منوال سالیان گذشته نسخه کوچک شده پرچم‌دار خود را در جهت تقابل با محصول جدید کوپرتینوها راهی بازار خواهد کرد.

0

اگرچه گوشی‌های عظیم جثه قابلیت‌هایی از جمله وضوح تصویر بالا برای نمایش جزئیات بیشتر تصاویر را دارا می‌باشند، با این حال طیفی وسیعی از افراد هنوز ترجیح می‌دهند از گوشی‌های 4 یا 5 اینچی استفاده نمایند از این رو شرکت‌های تولیدکننده گوشی همراه نیز می‌کوشند تا به این تقاضا به شایسته‌ترین شکل پاسخ دهند.

در همین رابطه سامسونگ نیز که به تازگی عرضه گوشی‌های گلکسی اس 7 و اس 7 اچ را آغاز کرده، در نظر دارد نسخه کوچک شده آن را با نام گلکسی اس 7 مینی معرفی نماید. گفته می‌شود که محصول مورد بحث از نمایشگری 4.7 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره برده و همچون نسخه اصلی در سینه میزبان تراشه هشت هسته‌ای اگزینوس 8890 یا اسنپ‌دراگون 820 است.

برخی تحلیلگران بازار بر این عقیده‌اند که گرچه سامسونگ در سال‌های اخیر سری مینی گلکسی را به سخت‌افزاری به مراتب ضعیف‌تر از نسخه اصلی تجهیز کرده است، با این حال گلکسی اس 7 مینی برای آنکه بتواند فروش خوبی را در مقابل آیفون  iPhone SE به همراه داشته باشد نیاز دارد تا به تراشه قدرتمندی همچون اسنپ‌دراگون 820 مجهز شود.

در هر حال از دیگر مشخصات سخت‌افزاری احتمالی این محصول می‌توان به 3 گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی 12 مگا پیکسلی با قابلیت زوم 3X اپتیکال و دوربین سلفی 5 مگا پیکسلی اشاره کرد که در قابی به ضخامت 9.9 میلی‌متر گنجانده شده است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.