نسخه بتا اپلیکیشن واتس‌اپ برای ویندوزفون رنگ آپدیت به خود دید!

پیام‌رسان واتس‌اپ نسخه بتا ویندوزفون، ساعاتی پیش یک به‌روزرسانی کلی دریافت که با افزوده شدن آیکون ارسال فایل اسناد همراه بوده است.

0

واتس‌اپ یکی از اولین پیام‌رسان‌هایی بود که اپلیکیشن سازگار با دستگاه‌های ویندوزفونی خود را کمی پس از عرضه ویندوزفون 8.1 منتشر کرد و تا به امروز نیز به خوبی از آن پشتیبانی کرده است.

دارندگان گوشی‌های ویندوزی در جریان هستند که واتس‌اپ علاوه بر اپلیکیشن رسمی، نسخه بتایی اپلیکیشن خود را بر روی استور ویندوزفون قرار داده است که برای آزمایش قابلیت‌های جدید مورد استفاده قرار می‌گیرد. در همین رابطه روز گذشته نسخه 2.12.314 بتا اپلیکیشن واتس‌اپ برای ویندوزفون منتشر شد که قابلیت اشتراک‌گذاری اسناد را همراه با کاهش حجم بیش از پیش ویدئوهای ارسالی را به همراه دارد.

در هر حال اگر شما نیز مشتاق هستید که از این قابلیت پیش از عرضه رسمی استفاده نمایید، می‌توانید از طریق لینک زیر نسخه بتا اپلیکیشن واتس‌اپ را برای گوشی ویندوزفونی خود دریافت نمایید.

whatsapp

Windows-Phone-Store-download-button

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.