اسپاتیفای به پشتیبانی از نسخه ویندوزفون اپلیکیشن خود پایان داد![تکذیب شد]

با نزدیک شدن به موعد انتشار نسخه نهایی ویندوز 10 موبایل، به نظر می‌رسد شرکت‌های نرم‌افزاری نیز در نظر دارند به مرور زمان و در جهت کاهش هزینه‌های خود، به پشتیبانی از ویندوزفون 8.1 پایان داده و به توسعه اپلیکیشن‌های خود بر پایه پلتفرم یونیورسال بپردازند.

1

در همین رابطه سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای ساعاتی پیش با انتشار اطلاعیه‌ای از پایان پشتیبانی نسخه ویندوزفون اپلیکیشن خود خبر داد.البته ناگفته نمایند که اپلیکیشن مذکور از حدود یک سال پیش هیچ به‌روزرسانی دریافت نکرده است، با این حال کاربران آن می‌توانند بدون هیچ نگرانی به استفاده از آن تا زمان آماده شدن نسخه یونیورسال اپلیکیشن اسپاتیفای ادامه دهند.

تیم توسعه‌دهنده اسپاتیفای : ما تائید می‌کنیم که ویندوز فون x.8 دیگر پشتیبانی نمی‌شود. اما بر روی این دستگاه‌ها هنوز می‌توان از اسپاتیفای استفاده کرد اما نسخه موجود دیگر آپدیت دریافت نخواهد کرد و از طریق استور نیز قابل دریافت نخواهد بود؛ ما از این بابت پوزش می‌طلبیم.

علاوه بر این تیم اسپاتیفای هیچ اظهار نظری در رابطه با تاریخ احتمالی عرضه نسخه سازگار اپلیکیشن این سرویس با ویندوز 10 بیان نکردند، با این حال گفته می‌شود که اپلیکیشن یونیورسال اسپاتیفای هم‌اکنون نیز در حال توسعه می‌باشد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. rezasalimi می‌گوید

    تکذیب شده