آپدیت اندروید 6.0.1 برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج پیش از عرضه رسمی و گلکسی نوت 5 در ایران عرضه شد

اینکه سامسونگ به اندازه غیرقابل تصوری دستگاه هوشمند به بازار عرضه کرده است و مطمئنا خبر عرضه آپدیت برای این دستگاه‌ها تقریبا به امری عادی تبدیل شده است.

12

این آپدیت‌ها گاها تنها به برخی تغییرات کوچک و گاها رفع حفره‌ها و آسیب‌های امنیتی خلاصه می‌شود و در برخی مواقع نیر باعث ارتقا نرم‌افزار دستگاه به نسخه جدیدتر شده و آپدیتی عمده به حساب می‌آیند.

حالا سامسونگ در آخرین موج عرضه آپدیت‌ها جدیدترین فریم‌ویرهای خود را برای نقاط مختلف جهان عرضه کرده است که شامل عرضه آپدیت برای سه دستگاه مختص ایران نیز می‌شود.

این آپدیت‌ها شامل آپدیت اندروید 6.0.1 برای گلکسی نوت 5 (SM-N920C) و گلکسی اس 7 (SM-G930F) و اس 7 اج (SM-G935F) عرضه شده در ایران نیز می‌شوند.

Note5-S7-S7Edge-Update-Iran

اگر حالا سریع به دنبال نوشتن در بخش نظرات هستید که گلکسی اس 7 در ایران هنوز عرضه نشده! (بیست و سوم اسفند 94) باید عرض کنیم که این دستگاه‌ها در واقع برای بازار ایران تدارک دیده شده و آماده عرضه در بازار هستند و در واقع می‌توان گفت تعطیلات هفته منتهی به نوروز باعث شده تا سامسونگ مراسم عرضه رسمی این گوشی‌های هوشمند را به بیستم فروردین ماه سال آینده موکول کند.

اگر این گوشی‌های هوشمند را دارید اما هنوز این آپدیت برای شما عرضه نشده مطمئنا در یکی دو روز آینده ناتیفیکیشن این آپدیت را دریافت خواهید کرد.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

12 نظر برای این مطلب
  1. سید می‌گوید

    سلام من گوشی نوت ۵ خودمو اپدیت کردم الان قسمت air commandقلمش از کار افتاده میشه کمکم کنید که چجوری درستش کنم؟؟؟ باتشکر از همتون

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      بعد از آپدیت یه بار ریست فکتوری کنید..

      1. سید می‌گوید

        اون موقع همه برنامه هام و …. اخه میرن راه دیگه ای نیس؟

  2. Kp می‌گوید

    ببخشید سلام..من نوت ۵ را آپدیت کردم..ولی کامل انجام‌نمیشه ..و هنوز آنتن ندارم..راهنماییم میکنید چیکار کنم…

  3. مهدی می‌گوید

    نوت۵ دارم اپدیت کردم air command رفت.خیلی داغونه ورژن جدید

  4. علیرضا می‌گوید

    سلام آپدیت کردم نوت 5 رو اما air command غیر فعال شده راه حلی غیر فلش کردن هست؟

  5. کسری می‌گوید

    قارنا جان سلام خواهش میکنم بزرگوار کنید سریع کمکم کنید نوت ۵ را آپدیت به آندروید۶.۱کردم قلم قسمت air command غیر فعال شده و با بیرون آوردن قلم گزینه ها روی صفحه نمیاد.چی ارسال کنم؟

  6. مهدی می‌گوید

    هنوز نوت5 آپدیتش نیومده ?

  7. فردین می‌گوید

    منم اس6 اج پلاس دارم نمی دونم چه جوری آپدیت کنم

  8. hamid می‌گوید

    فارنت یعنی خدایی خبر نداری آپدیت اندروید 6 برای نوت 5 کی اومده ؟؟
    من حدود 13 روز پیش گلکسی اس 6 اج پلاس خودم و گلکسی نوت 5 دوستم رو از طریق WiFi آپدیت کردم به اندروید 6.0.1 تازه داری خبر انتشارش رو میزاری ؟؟؟؟؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      حمید جان
      آپدیت اندروید 6.0.1 ضمنا به شماره فریم‌ویر دقت بفرمائید..
      ممنون از توجهتون

      1. hamid می‌گوید

        آقای صحافی دوست خوبم منظور منم اندروید 6.0.1 بود