آموزش: چگونه در گوشی نکسوس خود از اندروید N به اندروید 6 مارشملو بازگردیم؟

چند روز پیش گوگل نسخه آزمایشی اندروید N را برای گوشی‌ نکسوس منتشر کرده است، این نسخه بیشتر برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری عرضه شده؛ اما اگر شما از آن دسته از کاربرانی هستید که تا زمان انتشار نسخه نهایی اندروید N طاقت ندارند و این نسخه آزمایشی را نصب کرده‌اید و قصد دارید به اندروید ۶ مارشملو بازگردید با ما تا انتهای این متن همراه باشید.

12

همان‌گونه که اشاره شد نسخه آزمایشی اندروید N برای کاربران نکسوس منتشر شده است؛ اما از نسخه آزمایشی نمی‌توان توقع زیادی داشت، این نسخه در حال حاضر باگ‌های مختلفی دارد و به نوعی می‌توان گفت پس از نصب آن نمی‌توان از تمامی امکانات گوشی استفاده کرد. با این حساب اگر این نسخه را نصب کرده باشید احتمال آنکه از کرده خود پشیمان شده‌اید بسیار است، برای جبران می‌توان به راحتی گوشی را با رام مارشملو یا سایر رام‌های دستی فلش کرد، در این بین گوگل نیز راه‌حل درست و درمانی را پیش روی کاربران قرار داده است.

Android N rollback

برای بازگشت به اندروید مارشملو از اندروید N کافی است به همان‌ منویی که اندروید را به نسخه جدید آپدیت کرده‌اید مراجعه کرده و سپس گزینه UNENROLL DEVICE را انتخاب کنید. پس از دریافت تاییدیه از جانب کاربر برگرداندن نسخه قبلی اندروید از طریق OTA انجام می‌شود.

توجه داشته باشید که بازگرداندن اندروید N به اندروید مارشملو به قیمت پاک شدن تمامی اطلاعات گوشی شما تمام خواهد شد، به این ترتیب تاکید می‌کنیم قبل از انجام این فرآیند حتماً از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

12 نظر برای این مطلب
  1. حمید می‌گوید

    با سلام روز بخیر من اندروید ام رو دادم ۱۱ و همش وسط بازی کالاف دیوتی موبایل میپره بیرون و همش این اتفاق برای گوشی های a01 میوفته راه حلی داره ؟؟؟

  2. میلاد جعفری می‌گوید

    سلام
    گوشیم زد 5 هست
    از وقتی به آندروید 7.1.1 اپدیت کردم فقط باتری خوب شده..باگ گوشی زیاد شده.بعضی وقتها هیچ فیلمی پخش نمیشه توی گوشی تا حتما گوشی رو خاموش روشن کنم..حتی ی بار فلش کردم گوشی رو بازم بعضی وقتها مثلا توی تلگرام ی فیلمی میخوام باز کنم همونجوری گیر میکنه و فیلم پخش نمیشه تا حتما گوشی رو خاموش روشن کنم.. دو تا سوال دارم… یک اینکه مشکل سخت افزاری هست یا نرم افزاری و دو اینکه اگه نرم افزاری هست میشه به آندروید 6.0.1 دانگرید کنم؟؟؟؟

  3. Saeed می‌گوید

    سلام من مدل گوشیم a5 2016 هست، اندروید رو به ۷ ارتقا دادم و الان میخوام به ۶.۱ ک به صورت پیشفرض نصب بود، برگردونم؟
    راهی هست ک بتونم؟
    اگه هست، میشه به صورت کامل راهنمایی کنید؟
    و اینکه ایا به این کار برای گوشی مشکلی پیش نمیاد؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      باید رام اندروید 6.1 گوشیتون رو پیدا، دانلود و نصب کنی. این کار اگه درست انجام نشه میتونه گوشیتون رو برای همیشه از کار بندازه. برای انجامش یه سرچ بزنید.

  4. Pari می‌گوید

    سلام .. میشه راهنمایی کنین چطور باید اندروید a5 2016رو از7 به 6 برگردوند؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      برگردوندن کار ساده ای نیست. باید فیرمور رو دانلود کنید و فلش بزنید

  5. احمدرضا می‌گوید

    سلام.شما حتمما اطلعاتت زاجع به گوشی زیاده.من میخوام گوشی بخرم بینه چندتا گوشی موندم میشه تلگرام بهم پیام بدی به کمکت نیاز دارم ممنون پ

    1. علی ارغوان می‌گوید

      به بخش راهنمای خرید مراجعه کنید:
      http://farnet.ir/buying-guide/

  6. محمد می‌گوید

    ببخشید میخواستم بدونم اندروید 7 گلکسی اس7 رو هم میشه به 6 دانگرید کرد؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      میشه باید فیرمور رو دستی دانلود کنید و با odin فلش بزنید

      1. سعید می‌گوید

        سلام داداش این فلش که میگی با کامپیوتر باید بزنی یکم توضیح بیشتر بده من گوشیم j7 2016 هستش اپدیت کردم الان میخوام برگردونم به کارخونه

        1. علی ارغوان می‌گوید

          اینجا نمیشه توضیح داد مراحل طولانیه و برای افراد مبتدی هم توصیه نمیشه. میتونین با جستجو در گوگل پیدا کنید.