درز تصاویر کیس Spigen از همان طراحی بسیار آشنا در آیفون SE اپل خبر دارد

شایعات زیادی حول آیفون جدید ۴ اینچی اپل مطرح شده است، از قرار معلوم این محصول از لحاظ طرای شباهت‌های زیادی به آیفون 5 و 5s دارد.

1

آیفون 5 و 5c از لحاظ طراحی زشت نیستند اما از عرضه این گوشی‌ها دو سالی می‌گذرد و طراحی آنها آنچنان که باید و شاید به‌روز نیست، اینجاست که انتظار داریم آیفون SE با رنگ‌ و لعابی شایسته گوشی‌های ۲۰۱۶ روانه بازار شود.

بر اساس گزارشی که در بلاگ MacRumors منتشر شده است، تصاویر رندر شده کیس این گوشی که توسط Spigen ساخته شده به دست آنها رسیده است،همان‌گونه که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید احتمال زیادی وجود دارد که این کیس برای آیفون SE طراحی شده باشد. Spigen برند بسیار معتبری در زمینه ساخت محصولات جانبی آیفون به حساب می‌آید.

iphone-se-case-Spigen

آنچه از ظاهر این قاب پیداست آیفون SE شباهت‌های زیادی به آیفون 5 و 5s دارد. جالب اینجاست که به غیر از طراحی حتی قسمت دوربین و فلش آن نیز تفاوتی نکرده است. البته به این نکته نیز باید توجه داشت که گوشی در داخل این قاب قرار داده می‌شود و با این حساب هنوز تصویری از آیفون SE به بیرون منتشر نشده است که بتوان در خصوصی طراحی این گوشی جدید نظر قطعی داد.

در این بین اپل نیز رسما تایید کرده که مراسمی در تاریخ دوم فروردین ماه ۹۵ برگزار خواهد کرد. احتمال می‌دهیم در این مراسم چشم هواداران محصولات اپل به آیفون کوچک و جمع و جور SE روشن شود.

البته در کنار این گوشی جدید، شایعاتی در خصوص رونمایی اپل از محصولاتی نظیر آی‌پد جدید، لوازم جانبی جدیدِ اپل واچ و نسخه جدیدی از مک‌بوک منتشر شده است. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم اخبار فارنت را برای اطلاعات دقیق‌تر از این مراسم دنبال کنید.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    حالا نه خیلی تحفه ی خاصی هست
    کشته مارو
    باشه فهمیدیم همینجوری هست