استقبال خریداران از گلکسی اس 7 سامسونگ در اروپا و فروش 2.5 برابری نسبت به اس 6

گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج با رعایت اصول طراحی نسخه قبلی خود توانسته‌اند نظر علاقه‌مندان گوشی‌های همراه را به خود جلب کنند، از طرف دیگر این گوشی‌ها جمع و جورتر طراحی شده‌اند و اصول اروگونومیک در آنها رعایت شده است، دوربین بهتر و پشتیبانی از استاندارد آی‌پی ۶۸ که از ضد آب بودن این محصولات حکایت دارد در کنار بهینه‌‌ سازی‌های نرم‌افزاری باعث شده تا فروش این گوشی‌ها نسبت به پرچمداران پیشین سامسونگ بیشتر باشد.

1

همان‌گونه که اشاره شد سامسونگ در گوشی‌های پرچمدار خود سیاست خوبی را در پیش گرفته و تمامی گزارش‌های منتشر شده از افزایش فروش گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج حکایت دارد. به همین منظور واحد سامسونگ هلند نیز اعلام کرد که پیش‌فروش پرچمداران جدید گلکسی نسبت به طلایه‌داران قبلی این شرکت ۲.۵ برابر شده است. به این ترتیب بر اساس این آمار می‌توان قضاوت کرد که گلکسی اس ۷ از لحاظ زیبایی و کارآیی ۲.۵ برابر نسبت به گلکسی اس ۶ بهتر شده است.
First-Galaxy-S7-edge-sold-Netherlands
جالب اینجاست که گلکسی اس ۷ اج توانسته گوی سبقت را از لحاظ فروش نسبت به گلکسی اس ۷ برباید و این گوشی ۶۱ درصد از این آمار فروش را از آن خود کرده است. فروش جهانی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج شروع شده است و هواداران این گوشی‌های پرچمدار از ساعت ۲ نیمه شب در محل فروشگاه سامسونگ برای خرید عزیزدردانه‌های جدید سامسونگ صف کشیده‌اند. بد نیست بدانید که سامسونگ هوای علاقه‌مندان دوآتشه خود را نیز داشته و بعضی از خریداران گلکسی‌های پرچمدار جدید سامسونگ این محصول را سه روز قبل دریافت کرده‌اند. قیمت گذاری گلکسی اس ۷ از ۶۴۹ دلار شروع می‌شود و گلکسی اس ۷ اج نیز با قیمت ۷۴۹ دلار روانه بازار جهانی خواهد شد.

در پایان ذکر این نکته لازم است که این محصولات هنوز در ابتدای راه هستند و ممکن است در آینده آمار فروش پرچمداران جدید سامسونگ عددهای دیگری را رقم بزند.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    ??
    کی این انسان ها سر عقل میان
    مگه چی هست که براش صف بکشن