درز دو تصویر جدید از HTC 10 در رنگ نقره‌ای

در ادامه درز مطالب و تصاویر منتسب به پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی که چند وقتی است با نام HTC 10 شناخته می‌شود، امروز نیز دو تصویر از نسخه واقعی این محصول از نسخه نقره‌ای رنگ آن منتشر گردید.

1

به نظر می‌رسد شرکت اچ‌تی‌سی آن‌طور که باید در حفظ اسرار مرتبط به پرچم‌دار بعدی خود از خود سرسختی نشان نداده، زیرا به لطف منابع وابسته به این شرکت تقریباً بر تمامی قابلیت‌های HTC 10 پیش از رونمایی رسمی آگاهی یافته‌ایم. در همین رابطه و در ادامه سریال مطالب منتسب به HTC 10، امروز نیز دو تصویر واقعی از نسخه نقره‌ای این محصول از طریق حساب توئیتری @tanalibera به بیرون درز پیدا کرد.

همان‌طور که به وضوح در تصاویر زیر نیز مشاهده، گوشی HTC 10 در قاب پشتی میزبان دوربینی شبیه به آن چیزی که پیش‌تر در M7 شاهد استفاده از آن بودیم هست، با این تفاوت که وضوح آن به 12 التراپیکسل ارتقا پیدا کرده است. رویکرد اچ‌تی‌سی، ارائه پیکسل‌هایی با سایز بزرگ‌تر در یک نوع جدید از سنسور است که ۳۰۰ درصد نور بیشتری را نسبت به اکثر دوربین‌های 12 مگا پیکسلی موجود در بازار ثبت می‌کند.

HTC-10-leak-840x529

به دلیل اینکه پیکسل‌های بزرگ‌تر نور و اطلاعات بیشتری را ذخیره می‌کند، عکس گرفته‌شده تصویری واضح‌تر با جزییات رنگ بهتر و سایه روشن‌های دقیق‌تری به نمایش می‌گذارد. در سوی دیگر به نظر می‌رسد گشادگی دیافراگم دوربین سلفی 5 التراپیکسلی این محصول به طرز قابل توجهی افزایش یافته که شفافیت هرچه بیشتر تصاویر ثبت شده توسط آن را به همراه خواهد داشت.

البته انتظار داریم وان ام 10 با پیروی از همان زبان طراحی به کار رفته در وان A9، بدنه باریک فلزی، حسگر اثر انگشت ادغام شده با دکمه فیزیکی هوم و رابط کاربری Sense UI توسعه یافته بر اندروید 6 مارشملو در چهار رنگ مشکی، طلایی، سفید و نقره‌ای عرضه شود و امیدواریم برخلاف وان A9، بلندگوهای جلویی استریوی BoomSound در این محصول در جهت کاهش حاشیه کناری نمایشگر حذف نشده باشند.

در هر حال از جمله مشخصات احتمالی پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی می‌توان به تراشه 8 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 820 که بر پایه معماری 64 بیتی طراحی گردیده، 4 گیگابایت حافظه رم، نمایشگر 5 الی 5.2 اینچی با رزولوشن QHD اشاره کرد.

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمد می‌گوید

    4 هسته