اپل برای دوم فروردین‌ماه دعوتنامه فرستاد؛ منتظر آیفون SE وآی‌پد ایر ۳ باشید

پس از ماه‌ها شایعه اپل سرانجام قصد دارد یک مراسم جدید در تاریخ دوم فروردین‌ماه برگزار کند. این اولین باری است که اپل اول بهار را برای یک رویداد ویژه انتخاب می‌کند و به همین دلیل انتظار داریم محصولات تازه‌ای مانند آیفون جدید 4 اینچی را از این شرکت ببینیم.

1

طبق شایعات اپل قصد دارد طرفداران آیفون‌های کوچک‌تر را نیز که تاکنون آیفون 5اس خود را نگه‌ داشته‌اند راضی کرده و یک آیفون جدید با نام iPhone SE عرضه کند. این گوشی احتمالاً با همان طراحی و سخت‌افزار آیفون 6اس اما با اندازه کوچک‌تر عرضه خواهد شد. آیفون جدید از پردازنده Apple A9، دوربین 12 مگاپیکسلی، حافظه داخلی 16 تا 64 گیگابایتی و قیمت حدودی بین 400 تا 500 دلار عرضه شود. در حال حاضر اپل کماکان آیفون 5اس را با قیمت 450 به فروش می‌رساند و این رونمایی قرار است قیمت آن را کاهش دهد.

iPhone-SE-1

همچنین شایعاتی در مورد نسخه 9.7 اینچی آی‌پد پرو و یا آی‌پد ایر 3 به گوش می‌رسد. این تبلت نیز قرار است با 4 بلندگو در دو طرف دستگاه، دوربین قدتمند به همراه فلش LED، پردازنده Apple A9X و پشتیبانی از قلم Apple Pencil و کیبورد سخت‌افزاری عرضه شود. همان‌طور که می‌دانید از زمان معرفی آی‌پد ایر 2 حدود یک سال و شش ماه می‌گذرد و حالا دیگر زمان آپدیت آن فرا رسیده است.

همان‌طور که می‌بینید شعار اپل برای این دعوتنامه «Let us loop you in» یا «بگذارید شما را در جریان بگذاریم» است. با وجود این‌که این جمله هیچ نکته مهمی را به صورت مستقیم فاش نمی‌کند رنگ‌های برگ لوگوی سیب اپل ممکن است نشان‌دهنده عرضه محصولاتی بیشتر در رنگ طلایی و رزگلد باشد. همچنین برخی شایعات خبر از معرفی نسخه دوم اپل واچ با پشتیبانی از مکالمه تصویری Facetime داده‌اند. ظاهراً در حال حاضر تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم انتظار است.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    الکی میخوان بازار گرمی کنن
    معرفی کن یه مشت ملت بیکار خودشونو الکی کشتن