درز مشخصات نسخه ویندوزی Alcatel Idol Pro 4 قبل از رونمایی رسمی

مایکروسافت در تعاملی دوطرفه در نظر دارد با مشارکت شرکای سخت‌افزاری خود، گوشی‌های بالا رده‌ای مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 820 که از ویندوز 10 موبایل قدرت گرفته‌اند را تا تابستان راهی بازار کند.

0

اگر به خاطر داشته باشید شرکت اچ‌پی چندی پیش طی روند برگزاری نمایشگاه MWC2016 از قدرتمندترین گوشی مبتنی بر ویندوز 10 با نام HP Elite X3 رونمایی کرد. حال به نظر می‌رسد با نمایان شدن قابلیت‌های نسخه نهایی ویندوز 10 موبایل، تولیدکنندگان بیشتری به سوی عرضه محصولاتی قدرت گرفته از این سیستم‌عامل روی آورده‌اند.

آلکاتل نیز یکی از شرکت‌هایی است که اگرچه به طور معمول میان بازار را هدف محصولات خود قرار می‌دهد، با این حال به تازگی اعلام کرده که تا تابستان پیش روی گوشی پرچم‌داری مبتنی بر ویندوز 10 موبایل را با نام Idol Pro 4 به تولید خواهد رساند.

در همین رابطه نیز امروز منابع وابسته به آلکاتل، مشخصات احتمالی این سوپر فون را پیش از رونمایی رسمی برملا کرده‌اند. بر این اساس انتظار می‌رود نسخه ویندوزی Alcatel Idol Pro 4 از نمایشگری 6 اینچی با وضوح تصویر 2K بهره ببرد و قلب آن را تراشه قدرتمند 64 بیتی اسنپ‌دراگون 820 در کنار 4 گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد.

منبع خبر همچنین تصریح می‌کند که گوشی مورد بحث در قاب پشتی میزبان دوربین 23 مگا پیکسلی بوده، این در حالی است که دوربین سلفی آن به لنز 10 مگا پیکسلی مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های نسخه ویندوزی Alcatel Idol Pro 4 که انتظار می‌رود از تابستان به صورت آنلاک از طریق استور مایکروسافت در کشورهای مختلف عرضه شود می‌توان به حافظه ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی، درگاه USC_C برای استفاده از قابلیت بهبود یافته کوانتوم و بهره‌مندی پیش‌فرض از ویندوز 10 موبایل نسخه رداستون 1 اشاره کرد.

nokiapoweruser

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.