گزارش فارنت از برپایی نخستین نمایشگاه نوروزی بامیلو در تهران

فروشگاه اینترنتی بامیلو به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور اقدام به پرپایی نخستین نمایشگاه نوروزی خود با هدف نمایش بخشی از کالاهای بامیلو و گسترش فرهنگ‌ استفاده از خدمات آنلاین کرده است.

5

نمایشگاه نوروزی بامیلو در واقع اولین نمایشگاه محیطی بامیلو به حساب می‌آید که بامیلو هدف از برگزاری ان را معرفی تجارت الکترونیک و تشریح مزایای خرید آنلاین از جمله در کاهش ترافیک و آلودگی هوا اعلام کرده است.

bamilo-first-spring-exhibition-in-tehran-03

در این نمایشگاه که از 12 تا 25 اسفندماه برپاست، خدماتی همچون مشاوره مد و زیبایی، معرفی محصولات به‌روز الکترونیک، معرفی محصولات ورزشی، شکلات بار و معرفی لوازم خانگی ارائه خواهد شد.

bamilo-first-spring-exhibition-in-tehran-02

فروشگاه اینترنتی بامیلو از تیر‌ماه سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرد و حالا پس از 18 ماه همراه با تیمی شامل 280 عضو در حال رشد است و حالا بیش از 72 هزار کالای متنوع در بخش پوشاک و مد، لوازم الکترونیک، لوازم ورزشی، لوازم منزل، کتاب و محصولات فرهنگی داشته و یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران است.

bamilo-first-spring-exhibition-in-tehran-04

این نمایشگاه در حاشیه فروش نوروزی بامیلو علاوه بر معرفی خدمات این فروشگاه آنلاین، این امکان را برای همه بازدیدکنندگان فراهم کرده است تا به شکل رایگان بتوانند از سرگرمی‌های مختلفی چون بازی و سرگرمی‌های ویژه کودکان و مسابقات پلی استیشن و ورزشی لذت ببرند.

bamilo-first-spring-exhibition-in-tehran-06

در نمایشگاه نوروزی بامیلو می‌توانید با راهنمایی کارشناس مد و لباس بامیلو لباس‌هایی زیبا و مطابق عرف و شئونات جامعه انتخاب کنند و با حضور در کافه و کتابخانه بامیلو لحظات خوشی را در کنار خانواده خود سپری کنند.

bamilo-first-spring-exhibition-in-tehran-05

یکی از برنامه‌های ویژه این نمایشگاه مراسم معرفی خدمات گوناگون بامیلو به فروشندگان و تولیدکنندگانی است که طی یک سال گذشته در کنار بامیلو بوده‌اند یا تازه با این فروشگاه اینترنتی آشنا شده‌اند. خدمات گوناگون بامیلو برای فروشندگان کالا شامل خدمات پشتیبانی فروشندگان، قیمت‌گذاری، حمل کالا و سرویس‌های ویژه دیگری است که در این مراسم برای همه معرفی خواهد شد.

bamilo-first-spring-exhibition-in-tehran-08

بامیلو همچنین در این نمایشگاه پذیرای فروشندگان و تولیدکنندگانی خواهد بود که علاقمند هستند با استفاده از خدمات بامیلو به بازار آنلاین ایران بپیوندند و شبکه توزیع کالاهای خود را در سراسر ایران گسترش دهند.

bamilo-first-spring-exhibition-in-tehran-07

بامیلو در حال حاضر با 700 فروشگاه و با بیش از دو هزار برند همکاری دارد و آماده است تا خدمات ویژه خود را در بخش بازایابی و ارسال کالا به همه تولید کنندگان به ویژه تولیدکنندگان داخلی ارائه کند.

bamilo-first-spring-exhibition-in-tehran-01

علاقمندان می‌توانند از 12 تا 27 اسفندماه از ساعت 10 صبح الی 10 شب به نشانی: تهران، بزرگراه حقانی، نرسیده به میدان ونک پلاک 63 مراجعه کنند. این نمایشگاه 23 اسفندماه روز عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) تعطیل است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. مصطفی می‌گوید

    سلام
    بامیلو در اصل یک فروشگاه تهیه کننده کالاست یعنی خیلی از اجناسش درانبار خود فروشگاه موجود نیست و موقع سفارش اینترنتی از بیرون تهیه میکنند با این اوصاف مدت ارسال کالا بسیار طولانی و اطلاع ازوضعیت وموقعیت کالای خریداری شده بسیار دشوار است.ارسال به شهرستان حدود ۴ روز طول میکشد.درمقابل کیفیت اجناس و بسته بندی عالی است.در مقابل دیجی کالا تمام اجناس معرفی شده را در انبار موجود دارد دارای پاسخگویی ۲۴ساعته میباشد.ارسال کالا به شهرستان حدود یک روز و نیم طول میکشد کد رهگیری کالا از همان اول ارسال میشود ومیتوانید مرسوله پستی خود را لحظه به لحظه دنبال کنید بسته بندی نیز خوب است اما به بامیلو نمیرسد.در ضمن ناگفته نماند قیمت کالاهای بامیلو ارزانتر از دیجی کالا میباشد
    مرسی

  2. مرتضی می‌گوید

    من تا حالا به تنها فروشگاهی که اعتماد کردم همون دیجی کالا بوده
    بامیلو به نظرتون چطوره؟

    1. محسن می‌گوید

      من یه بار خرید کردم. تفاوتی با دیجی کالا نداشت از نظر شرایط ارسال و .. این جور فروشگاهها با توجه به اینکه خیلی مطرح هستن نمیتونن تخلف آشکاری انجام بدن و بیشتر تحت نظر از نظر ترس از آبرو و..

  3. همایون می‌گوید

    خدائیش فلاکت و بدبختی از سر و روی همه چی می باره …
    کارهای تکراری…
    ایده های دمده شده …
    و بدرود

  4. مهیار می‌گوید

    انتقاد و شایعه اصلی که پشت سر بامیلو هست اینه که بر خلاف دیجی کالا با اون انبار چند هکتاری جنس‌هایی که روی سایتش هست رو اصلا نداره. ظاهرا این فروشگاه هم در همین راستا هست. محل کار نزدیکه یه سر میریم با دوستان یه دست فیفا 16 میزنیم شنبه. چون در تصویر که معلومه محیط برای لذت فراهمه