سامسونگ: پیش‌فروش گلکسی اس 7 و اس 7 اج فراتر از انتظارات بوده است

سامسونگ به تازگی گوشی‌های جدید گلکسی اس 7 و اس 7 اج خود را به کاربرانی که این گوشی‌های را پیش‌خرید کرده بودند تحویل داده است و حالا اعلام کرده که میزان پیش‌فروش این دو گوشی بیش از حد انتظار بوده است.

1

با وجود این‌که گزارش‌های قبلی Business Korea خبر از آمار پیش‌فروش ناامیدکننده گلکسی اس 7 و اس 7 اج داشت امروز یکی از مدیران سامسونگ خلاف این گزارش را ادعا کرده و گفته پیش‌فروش این دو گوشی آن‌قدر خوب بوده که توانسته عقب‌افتادگی فروش گوشی‌های این برند در چین را نیز جبران کند. گزارش پیشین خبر از پیش‌فروش کمتر پرچم‌داران سامسونگ نسبت به اس 6 و اس 6 اج سال گذشته داشت.

سامسونگ گوش دادن به نظر مخاطبان و ارزش دادن به بازخورد آن‌ها را عامل موفقیت گوشی‌های جدیدش می‌داند. به گفته سامسونگ بازگشت درگاه کارت حافظه و مقاومت در برابر آب و گردوغبار را عوامل اصلی استقبال خوب کاربران از گوشی‌هایش عنوان کرده است. در مقابل برخی کارشناسان طراحی تکراری و نبود یک قابلیت اغواکننده را دلیل فروش نه‌چندان خوب و طبق انتظار اعلام کرده و پیش‌بینی کرده‌اند فروش گلکسی اس 7 و اس 7 اج حداقل در چین کمتر از پرچم‌داران قبلی این شرکت کره‌ای باشد.

Galaxy-S7-water-resistance

به‌هرحال هنوز آمار دقیقی از میزان پیش‌فروش گوشی‌های جدید سامسونگ منتشر نشده اما گفتنی است که عرضه رسمی آن‌ها قرار است از فردا در اروپا و آمریکا آغاز شود. شرکت سامسونگ ایران اما هنوز این دو گوشی را در ایران معرفی نکرده و به همین دلیل تاریخ عرضه و یا قیمت دقیق آن‌ها مشخص نیست. البته مانند همیشه این دو گوشی زودتر از موعد به بازار کشورمان راه پیدا کرده و گلکسی اس 7 با قیمت حدودی 2 میلیون 700 هزار تومان و گلکسی اس 7 اج هم با قیمت حدودی 3 میلیون و 600 هزار تومان در بازار کشورمان به صورت غیررسمی فروخته می‌شوند.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    خودشو بره سیاه کنه
    ایجاد رعب و وحشت میکنه