وان‌پلاس با همکاری کنونیکال سیستم‌عامل اوبونتو را به وان‌پلاس وان می‌آورد

اگر به خاطر داشته باشید کنونیکال بیش از سه سال پیش سیستم‌عامل اوبونتوی موبایل را معرفی کرد و قول داد که رام‌های آن را برای گوشی‌های اندرویدی محبوب مخصوصاً نکسوس‌ها عرضه کند. حالا شرکت وان‌پلاس تصمیم گرفته تا این سیستم‌عامل را به پرچم‌دار پیشین خود وان بیاورد.

0

اوبونتو اولین بار در دی ماه 91 با رابط کاربری تازه و جسچرهایی جالب معرفی شد. گلکسی نکسوس و نکسوس 4 اولین گوشی‌هایی بودند که این سیستم عامل را دریافت کردند و از آن موقع تاکنون هم چند گوشی با این سیستم‌عامل عرضه شده‌اند. Meizu یکی از شرکت‌هایی است که با کنونیکال در عرضه گوشی‌های اوبونتو همکاری کرده و اخیراً یک نسخه از پرچم‌دار خود Meizu PRO 5 را با این سیستم‌عامل معرفی کرده است. خوشبختانه به‌تازگی وان‌پلاس هم تصمیم گرفته تا به استقبال اوبونتو برود و در گوگل پلاس خود از عرضه رام این سیستم‌عامل برای OnePlus One خبر داده است.

وان‌پلاس وان یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سال گذشته بود که به لطف قیمت مناسب و سخت‌افزاری در حد یک پرچم‌دار توانست فروشی فوق‌العاده را تجربه کند. در حال حاضر اولین نسخه از کاستوم رام اوبونتو برای وان‌پلاس وان عرضه شده و این شرکت همچنین در حال استخدام توسعه‌دهندگانی برای کار بر روی این سیستم‌عامل است. گفته می‌شود وان‌پلاس قصد دارد همچنین گوشی OnePlus X خود را نیز در آینده نزدیک به اوبونتو مجهز کند اما توجه داشته باشید که نسخه‌های اولیه اوبونتو هنوز برای استفاده روزانه مناسب نیست.

androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.