گوگل استریت ویو این‌بار شما را به یک سافاری در دل آفریقای جنوبی می‌برد

اگر وقت یا بودجه سفر به آفریقا و یک گردش سافاری در دل طبیعت جذاب این قاره را ندارید گوگل با Street View مشکل شما را حل کرده است. از این پس می‌توانید به راحتی یک سافاری مجازی در دل آفریقا داشته باشید.

0

گوگل به تازگی Mzansi Experience یک تجربه جدید را در سرویس استریت ویو خود معرفی کرده است که با استفاده از دوربین‌های 360 درجه و خودروهای این شرکت ثبت شده و حالا شما را به صورت مجازی در طبیعت وحشی این قاره قرار خواهد داد. علاوه بر دیدن فیل‌ها، پلنگ‌ها و زرافه‌ها شما با استریت ویو می‌توانید از کوه Table Mountain واقع در Cape Town تا جاده طلایی Golden Mile واقع در شهر Durban را با این تور مجازی سفر کنید.

درست است که یک تور مجازی به هیچ‌وجه لذت یک سافاری واقعی را ندارد اما می‌توانید با صرف کمترین هزینه آشنایی بیشتری با آفریقای جنوبی پیدا کرده و شاید خود را برای یک سفر واقعی تشویق کنید. آماده‌اید؟ پس کمربندها را ببندید و اینجا را کلیک کنید!

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.