رونمایی ZTE از گوشی مقرون‌به‌صرفه Blade D2 با باتری 4 هزار میلی‌آمپری

شرکت ZTE که اغلب به تولید گوشی‌های میان رده می‌پردازد، روز گذشته از گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ای با نام Blade D2 رونمایی کرد که به یک باتری غول‌پیکر 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی مجهیز شده است.

0

گوشی هوشمند Blade D2، با ابعاد بدنه 144 در 69.5 در 8 میلی‌متر و وزنی معادل 153 گرم در قاپ پشتی میزبان باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی است که با توجه پردازنده نه‌چندان قدرتمند آن قادر است انرژی دستگاه را تا 4 الی 5 روز تأمین نماید.

بر همین اساس گوشی مقرون‌به‌صرفه مورد بحث دارای نمایشگری 5 اینچی اچ‌دی از نوع IPS LCD بوده و تراشه چهار هسته‌ای MT6735P مدیاتک با کلاک فرکانس 1 گیگاهرتز قرار است در کنار 1 گیگابایت حافظه رم قلب آن را به تپش درآورد.

شرکت سازنده Blade D2 را به حافظه دائمی 8 گیگابایتی مجهز کرده، این در حالی است که امکان دسترسی به فضای ذخیره‌سازی بیشتر تا سقف 64 گیگابایت با بهره‌گیری از کارت حافظه جانبی نیز تعبیه شده است. در سوی دیگر این محصول در قاب پشتی میزبان دوربین 8 مگا پیکسلی در کنار فلاش ال‌ای‌دی بوده، با این حال به استفاده از لنز 2 مگا پیکسلی در دوربین سلفی آن بسنده شده است.

از دیگر ویژگی‌های گوشی مقرون‌به‌صرفه Blade D2 که قرار است با برچسب 121 دلاری در تایلند و ویتنام از هفته آینده عرضه شود می‌توان به پشتیبانی از نسل چهارم شبکه مخابراتی، بلوتوث 4، قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای‌فای و GPS و A-GPS اشاره کرد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.