تماشا کنید: رسیدن به سرعت 508 کیلومتر در ساعت در 3.77 ثانیه

رانندگی در سرعت‌های بالا همیشه طرفداران خاص خود را داشته است؛ اما گاهی اوقات این سرعت آنقدر زیاد است که تصورش هم بعید به نظر می‌رسد، امروز ویدئویی آماده کرده‌ایم که در آن راننده‌ای جسور و بی‌باک در زمان تنها ۳.۷۷ ثانیه از سرعت صفر به ۵۰۸ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

3

همان‌گونه که اشاره شد رانندگی با سرعت‌های بالا نه تنها برای راننده که برای تماشاچیان نیز هیجان زیادی دارد،‌این امر باعث شده تا انسان همیشه به دنبال دستیابی به سرعت‌های بالاتر باشد، در ویدئویی که در اینجا قرار داده‌ایم راننده مسابقات حرفه‌ای اتوموبیل‌رانی، شان لَنگ‌دان (Shawn Langdon) در عرض ۳.۷۷ ثانیه با خودرو خود به سرعت ۵۰۸ کیلومتر در ساعت می‌رسد. جالب اینجاست که در این سرعت بسیار دیگر بیشتر محیطِ تار و مبهم مشاهده می‌شود؛ اما بدون شک راننده این خودرو مسابقه‌ای هیجان زیادی را در حین رانندگی با این سرعت بالا تجربه می‌کند.

به هر ترتیب اگر از طرفداران دو آتشه سرعت هستید پیشنهاد می‌کنیم به تماشای این ویدئو بنشینید:

sploid.gizmodo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. مازيار می‌گوید

    ویدیو به وسیله
    iphone 5s
    از انگلیس قابل دیدن نیست.

    1. محسن صحافی می‌گوید
  2. سروش می‌گوید

    چه صدای خفنی داره.