جان مک‌آفی: به راحتی می‌توانم رئیس جمهور آمریکا شوم!

حتی اگر تاکنون چیزی راجع به جان مک‌آفی نشنیده باشید احتمالاً حدس زده‌اید که این شخص بنیان‌گذار آنتی‌ویروس مشهور McAfee باشد. این شخصیت پرحاشیه به‌تازگی ادعا کرده که می‌تواند به راحتی به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شود و انتخابات ریاست جمهوری این کشور را یک «نمایش دلقکی» نامیده است!

3

این میلیارد مشهور که اخیراً به FBI هم پیشنهاد کرده بود درصورتی که فشار روی اپل برای قراردادن حفره امنیتی در محصولاتش را بردارد حاضر است به رایگان آیفون متهم پرونده سن برناردینو را رمزگشایی کند به تازگی در گفتگو با US News ادعا کرده برای رئیس جمهور شدن هیچ مشکلی نخواهد داشت! به اعتقاد او نارضایتی آمریکا از نظام سیاسی کنونی به یک کاندیدای مستقل و سوم‌شخص مانند او فرصتی استثنایی برای انتخاب شدن می‌دهد. در واقع او می‌گوید که اگر نتواند در انتخابات سال 2016 برنده شود «لیبرالیست‌ها بهتر است تسلیم شده و اهداف خود را رها کنند!»

مک‌آفی در مجمع آزادی‌خواهان نسبت به کاندیداتوری خود ابراز علاقه کرده و ظاهراً دربرابر فرماندار قبلی نیومکزیکو آقای «گری جانسون» قرار خواهد گرفت. رفتارهای غیرعادی مک‌آفی مخصوصاً در آمریکا شناخته شده است. او مدتی پیش یک ویدئوی آموزشی برای حذف آنتی‌ویروسی را منتشر کرد که باعث شهرت او شده و حتی ویدئوهایی طنز در تمسخر از تصاویر منتشر شده از خودش را تولید کرده است!

مک‌آفی اعتقاد دارد که طرفداران فناوری و آزادی بیان می‌توانند به او در برنده شدن کمک کنند. جالب است بدانید او در سال 2013 به فروش مواد مخدر در دهه 70 میلادی و فرار از دست مقامات مکزیک اعتراف کرده بود. او سپس در حال فرار از Belize در گواتمالا به اتهام قتل همسایه‌اش دستگیر شده بود.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. Amir می‌گوید

    ببینیم چی میشه

  2. همایون می‌گوید

    والا از اونموفع که —–رئبس جمهور شد … دوران کوتوله ها تو دنیا آغاز شده. :)))

  3. ax1 می‌گوید

    من بهش 6 تا رای میدم :-)